RNS 310 in combinatie met Ipod

Op internet lees ik diverse berichten dat het RNS 310 navigatiesysteem dat Volkswagen aanbiedt niet zaligmakend is in combinatie met de Ipod. Zo lees ik her en der verhalen dat dit systeem geen albumtitels weergeeft en dat de tracks worden weergeven met volgnummers in plaats van titels, al dan niet met een een orriginele VW multimediakabel. Op Youtube zag ik weer wat filmpjes waarbij dit systeem wel degelijk de albumtitel en tracktitel weergeeft als de Ipod wordt aangesloten, een beetje vergelijkbaar met het Pioneersysteem. Wel zo makkelijk als je een een kleine 500 cd's op je Ipod hebt staan...
Van een navigatiesysteem in deze prijsklasse anno 2012 en een bijbehorende VW multimediakabel a 110,- euro mag je toch wel verwachten dat deze de playlist van je Ipod weergeeft. Wat is jullie ervaring met dit systeem???
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!