RNS 310 Firmware update

Is er al iemand die zijn RNS310 firmware heeft ge-update?

Er staan namelijk mogelijkheden in de handleiding die niet gekozen kunnen worden:
- 2D weergave
- Weergave maximale snelheid op de weg waar je rijdt
- Weergave overzichtskaart van de geprogrammeerde route

Ik heb stad en land afgezocht maar nergens heeft men het voor elkaar gekregen. Ook de dealer weet van niets. Dit zou toch gewoon mogelijk moeten zijn. In dit tijdperk kan ik m'n broodrooster zelfs updaten...

Je kan de firmware versie zien door de setup knop een aantal seconden ingedrukt te houden.
 
Sjakie zei:
Is er al iemand die zijn RNS310 firmware heeft ge-update?

Er staan namelijk mogelijkheden in de handleiding die niet gekozen kunnen worden:
- 2D weergave
- Weergave maximale snelheid op de weg waar je rijdt
- Weergave overzichtskaart van de geprogrammeerde route

Ik heb stad en land afgezocht maar nergens heeft men het voor elkaar gekregen. Ook de dealer weet van niets. Dit zou toch gewoon mogelijk moeten zijn. In dit tijdperk kan ik m'n broodrooster zelfs updaten...

Je kan de firmware versie zien door de setup knop een aantal seconden ingedrukt te houden.

Ik heb al deze opties wel!! zou het kunnen zijn dat ik een nieuwe update heb ofzo...deze stonden er standaard al op...
 
Heeft dit niet te maken met de versie van je navigatiekaarten? Ik heb onlangs de V3 versie geïnstalleerd en toen pas viel op dat ik maximale snelheid op de weg kon aanzetten. Weet bijna zeker dat ik die optie daarvoor niet had!
 
hmm.. kheb een autootje uit augustus 2010 (voorraad auto, dus geen flauw idee wanneer die is geproduceerd) en kan deze opties ook niet aanzetten :roll:
wel zij een tijdje terug m'n dealer dat er van de rns-310 verschillende versies bestonden :roll:
al hoop ik toch liever dat 't met de kaarten te maken heeft zoals happyman schrijft :cool:
 
VW  6R  1.2TDI 
Inderdaad, zie het staan. Toch vreemd dat niemand het kan behalve deze man...

Het is nu mogelijk het opstartscherm van uw navigatiesysteem geheel aan uw
eigen wensen te voldoen.

U kunt het opstartscherm ( Welcome to Volkswagen ) geheel veranderen naar
eigen wens, door bijvoorbeeld een foto van uw familie, uw kinderen etc.

Prijs wijzigen opstartscherm: € 60,00
U kunt hier kiezen voor uw eigen foto. Ook om de wederverkoop bij diefstal tegen te gaan
kunt u bijv. uw eigen foto + uw telefoonnummer hier vermelden.

Prijs TV vrijschakelen softwarematig (VIM): € 40,00

Prijs upgrade mappen West Europa naar V7.2: € 35,00
Prijs upgrade mappen West Europe (naar V7.2) en Oost Europa (naar V7.1): € 45,00

Taalupdate RNS310/RNS510: € 29,50

Nieuwe firmware RNS310/RNS510 + installatie: € 30,00

Alle prijzen zijn incl. 19% BTW
 
De firmware voor de rns 310(er is 1 update geweest),kun je downloaden en met een kaartje upgraden.
Ik heb dat ooit gedaan,zonder noemenswaardige veranderingen.
Als ik het goed herinner is de update aleen voor de mediabox geweest.
Die 30 euro is snel verdient in 2 minuten werk.
Geldt trouwens voor alles,er is een mogelijkheid om bv een skoda scherm om te zetten naar vw of je foto,maar dit alles is op het net te vinden,dit is wel sinds kort,voorheen kon je het opstarscherm niet veranderen.
op http://www.my-gti.com/ staan ook wat updates.
 
het zit inderdaad in de Firmware, in het begin van 2010 zijn systemen geleverd met hardware versie (hw)16 en (sw)0227. rond juni werden auto's geleverd met hw 16 en sw 0351Deze laatste hebben de mogelijkheid om o.a. de max. snelheid linksboven weer te geven. (gevonden op een forum van skoda) het klopt niet helemaal want mijn polo is van okt. 2010 en die heeft ook die extra optie's ook niet. ik zal zo eens even kijken welke sw ik heb.
ook op dat forum was er nog niet echt iemand die het voor elkaar had met het up-daten.

Gr Krisrock
 
yvonne1980 zei:
De firmware voor de rns 310(er is 1 update geweest),kun je downloaden en met een kaartje upgraden.
Ik heb dat ooit gedaan,zonder noemenswaardige veranderingen.
Als ik het goed herinner is de update aleen voor de mediabox geweest.
Die 30 euro is snel verdient in 2 minuten werk.
Geldt trouwens voor alles,er is een mogelijkheid om bv een skoda scherm om te zetten naar vw of je foto,maar dit alles is op het net te vinden,dit is wel sinds kort,voorheen kon je het opstarscherm niet veranderen.
op http://www.my-gti.com/ staan ook wat updates.

Die update was alleen voor de MDI. Niet voor de RNS310.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!