Rns 310/510 Inc met iPod en iPhone?

Hoi allemaal!

Morgen mag ik mijn nieuwe witte Polo bm ophalen. Ik wil de huidige radio die erin zit vervangen want ik wil graag mijn iPod kunnen afspelen en ook straks handsfree kunnen bellen met de iphone4.
Nu heb ik geprobeerd wat dingen erover op te zoeken maar ben ik volgens mij echt een vrouw en wordt ik er niet veel wijzer van wat ik nou het beste kan doen. Kan een van jullie mij misschien hierbij helpen? :geek:
 
Welkom op hét forum ;) Het heeft er niets mee te maken dat je vrouw bent hoor, volkswagenwoud is best ondoorzichtig!

Op een RNS315 kun je je telefoon gebruiken om mee te bellen en om hem als Ipod te gebruiken is het het mooiste met een media-in optie. Heb je audio optie's gekozen op je BM?

Groetjes,

Robert
 
rns-315 is een duur grapje achteraf, heb ik ook al naar gevraagd bij mijn dealer.. kom je op zo'n 1000 euro :roll:
voor dat geld zou ik als ik jou was nog even goed rond kijken, kun je namelijk veeeeeeel mooier spul voor kopen dan een 315 ;)

ik heb zelf een rns-310 met externe bluetooth module en dat werkt ook prima in combinatie met mijn telefoon en ipod ;)

eventueel zou je nog kunnen kijken of er in jou auto telefoon voorbereiding zit, dan kun je namelijk een adapter nemen voor de iphone en dan via de multimedia box je ipod gebruiken ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Oh nee hoor wil niet alles zeggen. Op Marktplaats/Ebay vind je genoeg. Het verschil tussen de rns310 en 315 is dat de 315 een ingebouwde Parrot carkit heeft. Een media-in optie zorgt voor een ingang in je dashboard kastje waaraan je diverse kabels kunt aansluiten, oa usb maar ook een Ipohne connector. Doe je dit met een niet vw kabel kun je niet bladeren door je playlisten en bij de vw kabel wordt je Iponey ;) ook opgeladen.

Media-in units kun je ook los kopen, ik heb ze oa bij vagparts gezien.
 
Candygirl zei:
315? Zo leer je nog eens wat. Haha

Ik heb er nu een 210 in zitten. Voor de rest geen extra opties. Deze Polo kwam zo op mijn pad en dacht de radio wel later te kunnen fixen. Achteraf misschien niet zo handig.

Dus heeft ze ook geen telefoon voorbereiding. Wanneer je alle benodigdheden bij elkaar optelt als telefoon voorbereiding, inclusief microfoon en kabelset á minimaal 300,- ga je al een aardig stuk richting een rns 315 en het scheelt een hoop inbouw werk!

Maar je ziet het al wel Candygirl zoveel mogelijkheden als meningen ;)
 
Het eerste wat ik morgen ga doen is in dat kastje gluren of er wat zit. Dan kan ik vanuit daar verder gaan kijken wat ik nu precies allemaal nodig heb.
Bedankt alvast voor de tips! Zal er morgen is op terug komen.
 
@ polofreak, mijn excuses! na een lang dagje lees ik ook niet altijd meer zo correct :geek:

@ Candygirl, als ik jou was zou ik nog even rustig rond kijken en vragen wat je 't beste kunt doen er is echt veel te veel op de markt om even snel een keuze te kunnen maken ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
ik heb ook de RNS 315 en het werk heel goed met de iPhone 4 ook met multimediabox werk het goed je iPhone word opgeladen heb zelf een autolader gekocht en een USB-stick in de multimediabox zitten uren muziek.gewoon even kijken op marktplaats of eBay staan genoeg op voor een leuke prijs....
 
Gewoonjan zei:
@ polofreak, mijn excuses! na een lang dagje lees ik ook niet altijd meer zo correct :geek:

@ Candygirl, als ik jou was zou ik nog even rustig rond kijken en vragen wat je 't beste kunt doen er is echt veel te veel op de markt om even snel een keuze te kunnen maken ;)

@"Gewoonjan" geen probleem toch wel relaxed dat je er ff op terugkomt en intentie van beide was goed, een (nieuw)forumlid voorruit helpen:)
 
Waarom niet een gewone goede radio ik heb er een van sony muziek via bluetooth af te spelen vanaf je gsm en als je word gebeld word de persoon op het display weergegeven. heb er wel een mic aan toegevoegd voor meer duidelijkheid.
Werkt echt perfect heb een iphone 4.. radio sony was rond de 150 euro...kan de ipod ook op worden aangesloten via usb met opladen voor je tel :)
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Zo! Auto opgehaald.
Helemaal happy.

Helaas geen extra opties voor de audio. Deze week maar is even goed op zoek naar een nieuwe.
Nieuwe velgen zijn besteld. Zwart gt sport met een rood randje.
Mat zwart dak wrappen in januari pas. :-(

Ach geduld is een schone zaak! ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!