Rinkel Polo 6R BM - Nog een paar weekjes - Verkocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal!

Ik zal mezelf even kort voorstellen.
Ben Rinke en 24 jaar en rij sinds eind mei 2010 in mijn Polo BM. Inmiddels heeft de auto 35.000 km ervaring.
Ik was dus een van de eerderen met een BM. Heb deze in februari 2010 overgekocht van de dealer voorraad. Hij was dus al direct in januari besteld.

Het is een blauw. met. in de comfortline uitvoering.
Enkele toegevoegde opties:
- 2e set lm-velgen + winterbanden
- 5 drs incl. elektrische ramen voor + achter
- Bochtenverlichting
- Climat control
- Getint glas achter
- Licht en zicht pakket
- Parrot radio incl. carkit en usb.
- Rokerspakket (ik rook overigens niet, maar handig als afvalbak)
- Trekhaak

Wensen:
- Voorlopig geen specifieke, maar ik volg wel alle tips en leuke aanpassingen.

2 foto's:
FotoQVWMODUX-1.jpg

Zomer

FotoKMP3HYZH-1.jpg

Winter

Naaste de Polo behoort ook nog een Toyota Yaris 1.0 VVTi Cool tot het wagenpark waarin de vriendin rond rijdt.
 
Re: Rinkel Polo 6R BM

Hallo.

De velgen zijn "Estoril look" velgen. Is overigens geen originele VW velg, maar dus wel netjes de naafkapjes erop.

Ik vond ze wel netjes staan voor in de winter, in ieder geval beter als het zwarte staal waar ik eerst op reed. Zie foto hieronder.
FotoJU4PFO8K-1.jpg
 
Bijgaand even een korte update vanuit mijn zijde:

De auto is vandaag verkocht, althans op papier.
Tussen de 1 en 4 weken ga ik verder in een nieuwe Seat Ibiza ST Copa Plus E-Ecomotive. Deze uitvoering rijdt nu nog niet rond.

Ik blijf dus rijden met de 1.2 TDI, alleen een nieuw huisje er om heen.

Mogelijk krijg ik nog een tijdelijk auto, omdat ze niet willen dat mijn auto boven de 60.000 km komt.
 
Bas zei:
Dat is jammer :( Wat is de reden??

Kreeg een goede inruil. De dealer had een brief gestuurd dat ze een goede inruil boden voor Polo Bluemotions 2e hands. Daarop ben ik dus naar de garage gegaan :).

Daarbij biedt de Ibiza ST meer ruimte en vond ik dat de voorste stoelen beter zaten. Zeker met mijn lengte van 1.95m vond ik er een redelijk verschil tussen zitten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!