Voorstellen Rillo 1.2 TSI 2011

Hoi allemaal,

Na mijn vraag vorige week over het beige interieur zal ik me nu maar eens netjes voorstellen.

Mijn naam is Rillo, fervent VW liefhebber ( Eerst veel luchtgekoeld, daarna van alles wat en deze Polo is zo'n beetje nummertje 50+ )
De afgelopen 5 jaar een New Beetle 1.8T gereden, ik hou wel van een wat aparte auto en zal dus even moeten wennen dat ik wat meer soortgenoten op de weg tegenkom.

Na gehoord te hebben dat de Polo in Nederland geleverd is met beige interieur tot aanschaf overgegaan en sinds afgelopen zaterdag trotse bezitter
van een Polo 1.2 TSI van 2011 in mijn gewenste kleur Pepper Gray.
Er moeten nog wat deukjes uit de Polo gemasseerd worden en het beige interieur moet nog door een poetser flink gereinigd worden maar wát een fijne auto is dít !
Geen rammeltje, piepje, niks van dat en een lekkere 'grom' als je doortrekt.
Heb eens over dit forum heen gekeken en ben echt een leek op Polo gebied, zal zo af en toe wel eens een vraagje hebben ;)

Beheerders, bij deze alvast bedankt voor deze leuke en informatieve site !

Grtz, Rillo (y)
 

Bijlagen

  • Polo binnenzijde.jpg
    Polo binnenzijde.jpg
    4.9 MB · Weergaven: 107
  • Polo achterzijde.jpg
    Polo achterzijde.jpg
    5 MB · Weergaven: 106
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105 Pk 
Hoi, allemaal

Ik las vandaag ergens het grapje dat vanaf 2020 het instructieboekje kwam te vervallen en dat elke Volkswagen Polo koper vanaf dan een pasje kreeg voor www.mypolo.nl :grinning:
Plaats niet zo veel maar bekijk regelmatig deze site en wil even mn complimenten maken naar alle leden omdat het echt een leuk, informatief forum is waarin ik al zoveel voorbij heb zien komen dat ik me bijna niet kan indenken, mócht ik ooit problemen krijgen c.q. vragen hebben ik hier geen antwoord op kan vinden.
Bij deze dus een dikke duim vanuit Eindhoven ! (y)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105 Pk 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi, Robin en Jay511
Van de week van een koude kermis thuisgekomen.

Bij de APK ( de eerste in mijn bezit ) kreeg ik te horen dat de kilometerstand "onlogisch" was.
Na bij het RDW een tellerrapport opgezocht te hebben ( kon het bestaan ervan niet ) zag ik dat de kilometerteller een 60000 km (!) teruguit gezet is.
Nu begrijp ik waarom het onderhoudsboekje niet nagezonden werd, ik ben er gewoon ingestonken.

Niet dat ik nu minder plezier heb van de Polo maar baal van het idee dat er nu een "smet" op zit waar ik dacht een eerlijke auto te hebben gekocht.
Googelen leert me dat ik aangifte moet doen bij de politie maar of er ooit iets gaat gebeuren ... ik ben er bang voor...:rolleyes:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105 Pk 
  • Wow
Waarderingen: Allison6R
Welkom, vervelend man. Voortaan toch beter onderzoek naar je auto doen. Bij twijfel, gewoon niet kopen. Import auto's blijf ik sowieso ver vandaan. En geen NAP = ook ver van wegblijven. Het blijft altijd een gok, maar er zijn wel een aantal dingen die moeten kloppen, dan is het gelijk een veiligere gok.
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Is de auto geïmporteerd?

Kan ook zijn dat er ooit met een apk of met invoeren bij de dealer een foutje is gemaakt met de km stand invoeren, Dan krijg je dit ook.

Als je kan achterhalen waar het fout gegaan is kan dat bedrijf contact zoeken met de rdw en kan het veranderd worden.
Ik heb via het RDW ( inloggen met DigiD) het tellerstand rapport kunnen opzoeken en daar is te zien dat hij zo goed als zeker door de vorige particuliere eigenaar teruggezet is.
Het hele warrige verkoopverhaal viel op z'n plek, ik ben er gewoon ingetuind. Heb hem wel benaderd maar hij wist natuurlijk van niets af...
Excuses voor m'n late reactie trouwens....
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105 Pk 
Welkom, vervelend man. Voortaan toch beter onderzoek naar je auto doen. Bij twijfel, gewoon niet kopen. Import auto's blijf ik sowieso ver vandaan. En geen NAP = ook ver van wegblijven. Het blijft altijd een gok, maar er zijn wel een aantal dingen die moeten kloppen, dan is het gelijk een veiligere gok.
Het is een origineel Nederlandse auto, mijn grote nadeel is dat ik bij het zien ervan meteen verliefd was en er met open ogen ingetuind ben. De kilometerstand van 168000 ( of zoiets ) vond ik zelfs al aan de hoge kant voor 2012 dus ook dat deed geen belletje rinkelen.
Mijn excuses voor de late reactie ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105 Pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!