Rieger diffuser & H&R verlagingsveren GTI

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vissa

Nieuw lid
555
0
0
Wegens overbodig in de verkoop, een setje H&R verlagingsveren voor de Polo 6R 1.4TSI GTI.


De H&R veren zijn in uitstekende conditie, misschien 2000km onder de auto gezeten. De verlaging is 35mm voor en 55mm achter. Dit geeft de perfecte verlaging voor de GTI!


Nieuwprijs veren: 150€

Vraagprijs: 95€


Greets,

Remco
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Diffuser is echt alleen voor de GTI achterbumper, of je moet heel creatief zijn!

H&R veren zijn zover ik weet voor elke Polo geschikt, op de H&R site praten ze over de Polo ,,inclusief'' de GTI.


Bieden mag altijd, anders ligt het hier maar!
 
Spijtig dat ze verkocht zijn, had ze ook graag van jou overgenomen.

Mag ik vragen waar je ze hebt gekocht?
Op internet vind ik geen prijzen en enkel de vormen waar ze in bestaan (30-55, etc...)
Was je er tevreden van? comfort ed..

Heb je misschien nog enkele foto's van met de verlaging, want je link is vervallen...

Alvast bedankt
Daniël
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!