Rico's Polo 1.0 Highline R-Line DSG

Ik zie hier en daar de AW voorbij komen met witte LED lights in het dashboard tot aan de deur, maar kan hier nagenoeg geen duidelijke info over vinden.. Iemand idee hoe dit zit? :)

Capsule, ik zal hier vanmiddag een foto van maken. Ik weet even niet in welk pakket het zit of uitvoering.
 
Volkswagen Polo  Polo AW  1.0 TSI 115 pk Highline R-Line DSG 
Ik zie hier en daar de AW voorbij komen met witte LED lights in het dashboard tot aan de deur, maar kan hier nagenoeg geen duidelijke info over vinden.. Iemand idee hoe dit zit? :)

Strak is dat he, ik heb het ook ze noemen het sfeerverlichting/ambient light volgens mij.
Ik weet alleen niet bij welke optie/pakket het inbegrepen zit.
 
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line  1.0 TSI 135pk 
Strak is dat he, ik heb het ook ze noemen het sfeerverlichting/ambient light volgens mij.
Ik weet alleen niet bij welke optie/pakket het inbegrepen zit.

Boys ik ben ook een hele lange tijd op zoek naar ambient light en dit zijn alle links die ik heb verzameld, als je beetje kennis hebt kun je deze dus zelf installeren, als we nou ff samenwerken komen we al ver! :mrgreen: Ik weet zelf ook nog niet alles Stick Out Tongue


https://nl.aliexpress.com/item/10-C...32384818639.html?spm=2114.13010608.0.0.oWQ5uX


https://fr.aliexpress.com/item/1m-2...lgo_pvid=4d6ee113-dc36-4408-85d1-4cee2eef2ee4

 
Volkswagen  POLO 6R R-Line  1.2 TSI 
Ambient light mod er in gezet ben het alleen niet eens met de kleur ik denk dat ik rood ga bestellen...

c62603f163339483e7d6189c1d4e1d16.jpg
8a0f10973d392d462d7b51923843cfde.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik zie dat een lid van ons een tijdje geleden deze heeft geïnstalleerd, dus als we allemaal nou eventjes lief aankijken kan hij wellicht tips geven zodat we zelf aan de slag kunnen met die fantastische interieur ambient light!

@Robin vD :mrgreen::mrgreen::mrgreen::rolleyes: @Robin vD
 
Volkswagen  POLO 6R R-Line  1.2 TSI 
Ik zie dat een lid van ons een tijdje geleden deze heeft geïnstalleerd, dus als we allemaal nou eventjes lief aankijken kan hij wellicht tips geven zodat we zelf aan de slag kunnen met die fantastische interieur ambient light!

@Robin vD :mrgreen::mrgreen::mrgreen::rolleyes: @Robin vD


Haha! uiteraard.

EL Wire bestellen bij ome Alie

Voorbeeld : https://nl.aliexpress.com/item/DHL-...lgo_pvid=efe8d931-b35e-4582-ad9b-12aa2108c655

Afhankelijk van de afstand die je wilt afleggen kun je kiezen hoeveel meter je wilt. de led die het draad verlicht zit op het eind dus zorg dat je precies de goede maat besteld je kan niet zoals een LED strip er wat af snoepen. (deur zoals bij mij heb ik 1m gebruikt)

Je knipt de 12v adapter er af en dan hou je te transformator, + en - draad over. deze sluit je aan op een bestaande connector van iets dat licht geeft (je raamknopjes bijv.) en voila je EL wire gaat branden wanneer je interieur verlichting ook brand.

Weg werken is heel simpel je kunt wanneer er een gleuf is de EL wire tussen stoppen er zit op het draad wat geïsoleerd is met plastic een stukje vlak a 1 cm aan vast dit kun je dan tussen de gleuf stoppen en zo blijft de EL wire vast zitten.

Wanneer je je EL wire weg gaat werken in je interieur kun je een oud pasje gebruiken om ruimte tussen de gleuf te creëren zodat de EL wire makkenlijk tussen de gleuf te plaatsen is daarna kun je het er gewoon tussen stoppen met begeleiding van je pasje gleuven die nauw zijn zijn perfect zo komt je EL wire ook niet los :)

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben mochten jullie vragen hebben kunnen jullie altijd een berichtje sturen.


LET OP!!! Voor degene die Rode EL wire willen bestellen ik heb hier 5x 1m liggen waar ik niks mee doe dit mag voor 5 euro opgehaald worden in Reeuwijk. hoef je ook niet lang te wachten op levertijd. :)



Succes heren. ik zie foto's wel tegemoet komen.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Maxxie en VM407
Haha! uiteraard.

EL Wire bestellen bij ome Alie

Voorbeeld : https://nl.aliexpress.com/item/DHL-...lgo_pvid=efe8d931-b35e-4582-ad9b-12aa2108c655

Afhankelijk van de afstand die je wilt afleggen kun je kiezen hoeveel meter je wilt. de led die het draad verlicht zit op het eind dus zorg dat je precies de goede maat besteld je kan niet zoals een LED strip er wat af snoepen. (deur zoals bij mij heb ik 1m gebruikt)

Je knipt de 12v adapter er af en dan hou je te transformator, + en - draad over. deze sluit je aan op een bestaande connector van iets dat licht geeft (je raamknopjes bijv.) en voila je EL wire gaat branden wanneer je interieur verlichting ook brand.

Weg werken is heel simpel je kunt wanneer er een gleuf is de EL wire tussen stoppen er zit op het draad wat geïsoleerd is met plastic een stukje vlak a 1 cm aan vast dit kun je dan tussen de gleuf stoppen en zo blijft de EL wire vast zitten.

Wanneer je je EL wire weg gaat werken in je interieur kun je een oud pasje gebruiken om ruimte tussen de gleuf te creëren zodat de EL wire makkenlijk tussen de gleuf te plaatsen is daarna kun je het er gewoon tussen stoppen met begeleiding van je pasje gleuven die nauw zijn zijn perfect zo komt je EL wire ook niet los :)

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben mochten jullie vragen hebben kunnen jullie altijd een berichtje sturen.


LET OP!!! Voor degene die Rode EL wire willen bestellen ik heb hier 5x 1m liggen waar ik niks mee doe dit mag voor 5 euro opgehaald worden in Reeuwijk. hoef je ook niet lang te wachten op levertijd. :)



Succes heren. ik zie foto's wel tegemoet komen.
Ok zie toch ook filmpje dat iemand het laatste stuk van de strip op de gewenste lengte afknipt
Ik heb laatst ook een stuk van een strip afgeknipt en hij bleef gewoon branden
 
Volkswagen  Polo aw  1.0tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!