Ricky01 :: 2011 Volkswagen Polo 6R

11-11-'11 was het dan zover, de Polo GTI werd afgeleverd na zo'n twaalf weken wachten. Omdat we vandaag een weekje naar België zouden gaan heeft de dealer er extra vaart achter gezet zodat we deze reis met de GTI konden maken, geweldig natuurlijk!

De eerste indruk was gelijk heel erg goed, afwerking van het interieur bovengemiddeld en het exterieur helemaal zoals ik het graag zie, deed me erg aan de Ibiza Cupra denken die ik ooit gehad heb en wat nog steeds mijn favoriete auto is.

De eerste paar honderd kilometers zitten er inmiddels op en de auto bevalt fantastisch, zelfs het DSG is heerlijk om mee te rijden. Het vermogen komt mooi geleidelijk in en je kunt er lekker rustig mee wegrijden, dat was met de Leon wel anders. ;)
Tot op heden eigenlijk alleen maar positieve ervaringen en leuke commentaren van mensen die de auto zien, opvallend is dat de meeste mensen in eerste instantie denken dat het een Golf GTI is, vooral omdat de Polo best groot geworden is.

Dit is de uitvoering:

Polo GTI 3 drs

Flashrood
Stoffen bekleding 'Jacky'
Climatronic
Middenarmsteun*
Multimedia aansluitbox*
Alarm 'Plus'*
Telefoonvoorbereiding*
Volkswagen radio-navigatiesysteem 'RNS 310'*
Xenonverlichting inclusief LED kentekenverlichting*
Panorama schuif-/ kanteldak*
regensensor
automatisch dimmende binnenspiegel
verwarmbare voorstoelen
verwarmbare ruitensproeiers
65% getinteruiten achter
Multifunctioneel lederen stuurwiel
Detroit velgen 17”

Dit is ' m dan:

6340601334_1f619ba49d_b.jpg


6339852057_5d9712a15b_b.jpg


6340601006_b364641ce2_b.jpg


Het enige wat ik er voorlopig aan wil doen is de Polo wat lager leggen, maar dat komt na de winter wel, voorlopig is het helemaal goed zo! Verdere plannen heb ik niet, maar die komen misschien nog. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Flashrode Polo GTI

Sweet!! Toch ook wel sexy in het rood!
12 weken is idd netjes! ik heb mijn gti 20 okt besteld en als het goed is uitlevering eind jan! dus ook een week of 12/13.
In de eerste instantie vertelde de dealer mij dat het zeker 20 weken zou gaan duren :mrgreen:
 
Re: Flashrode Polo GTI

In wintertrim:

6411992447_87579d0b6c_b.jpg


Tot op heden erg tevreden met de GTI, echt een heerlijke auto die van alle markten thuis is. Zowel vlot rijden als rustig cruisen mogelijk in een en dezelfde auto, geweldig! Na de wat zenuwachtige Leon is het lekker om weer eens relaxed achter het stuur te kunnen zitten, en ook de benzineconsumptie is erg gunstig t.o.v. de Leon. Ik hoop dat de winter snel voorbij is, dan gaan we verder kijken om de Polo nog wat op te leuken. Hij moet in ieder geval iets lager. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi hoor, de GTI in het rood!Big Grin
Kan het toevallig zijn dat je deze hebt gekocht bij De Waal in Culemborg? Zo ja, dan heb ik je auto al wel eens gespot, volgens mij.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!