Rickie's Polo BlueMotion - even voorstellen

Hallo allemaal,

Ik ben Rick, 31 jaar en kom uit Hellendoorn.

Binnenkort zal ik de trotse bezitter van een Candy White Polo BlueMotion zijn.

Mijn huidige auto is een gepimpte Citroën Saxo 1.4 538, VTS uitvoering (=nog te koop). Na ruim 150.000km plezierige kilometers (230.000km op de teller Stick Out Tongue ), vond ik het tijd voor iets anders,

Gekozen opties:
65% lichtabsorberende ramen
Deaktivatie bijrijderairbag
Bochten verlichting
Vaste trekhaak

Gewenste aanpassingen (ToDo):
Led stadlicht
Led mistlicht
Led dagrijverlichting
Led kenteken verlichting
Pilot H4 Bi xenon
VW Golf Detroit Black GTI velgen 17'
Verlagen
VAGcom aanpassingen (gezien op het forum)

Mochten jullie nog tips hebben, laat maar komen..

Groeten Rick
 
@citroene:
Nou das nog een soort van discussie, heb op mijn contract gewenste afleverdatum 15-11-2011. Maar heb een brief gekregen waarin staat aflevering in januari 2012. Heb al contact gehad met de dealer, maar het antwoordt laat zich al raden...

Probleem is dat de apk van mijn huidige auto afloopt medio december, en ik verwacht dat er nog enkele reparaties gedaan moeten worden, welke ik zelf wil doen of laten doen. Vandaar ook aflevering in november....

Mogelijk kan de auto op zijn vroegst in week 51 worden afgeleverd.

Iemand nog tips? Moet ik nog wachten tot jan 2012
 
Hoi Rickie, welkom op het forum.
Zoals Ger al schreef, zeker wachten tot 2012. Dat kan je later echt euro's opleveren als je hem ooit weer eens wilt verkopen. Je denkt misschien wat maken die paar weken uit, een auto van eind 2011 of begin 2012 maakt voor een dealer heel veel uit. (en ik kan het weten want ik heb het al eens meegemaakt). Dus je kunt beter nog een tijdje ongeduldig wachten en het is toch zo 2012. ;) ;) ;)
Verder is het misschien handig om naast je zomerbanden een setje winterbanden bij de dealer los te peuteren? (je kunt het ter compensatie vragen met betrekking tot de levertijd, twee vliegen in één klap).
 
@Ger
Vind jou Polo er echt vet uitzien... hebt jij ervaring met beide? heb me laten vertellen dat H7 alleen dimlicht Xenon hebt en dat grootlicht dan nog halogeen is?? Standaard is toch H4 in een BM?

@Graafie
Je hebt het zelf meegemaakt? Hoeveel verschil zat er dan bij jou tussen?? Heb gehoord dat het vooral de eerste jaren meeweegt, maar op de langere termijn dat dit verschil minimaal wordt.

Wachten duurt altijd lang, zeker als je eind december ook nog een ruim een week vrij hebt Big Grin Denk dat ik moet kiezen tussen economisch en plezier...
 
rickie zei:
@Ger
Vind jou Polo er echt vet uitzien... hebt jij ervaring met beide? heb me laten vertellen dat H7 alleen dimlicht Xenon hebt en dat grootlicht dan nog halogeen is?? Standaard is toch H4 in een BM?

@Graafie
Je hebt het zelf meegemaakt? Hoeveel verschil zat er dan bij jou tussen?? Heb gehoord dat het vooral de eerste jaren meeweegt, maar op de langere termijn dat dit verschil minimaal wordt.

Wachten duurt altijd lang, zeker als je eind december ook nog een ruim een week vrij hebt Big Grin Denk dat ik moet kiezen tussen economisch en plezier...


in een Bm zit standaart H4 sommigen zeten er Xenon in
dan zijn er velen die de koplampen wisselen naar H7 veel beter licht
en dan zijn er die wisselen naar koplampen H7 en er ook nog eens Xenon in zeten
ik heb alleen koplampen met h7

groeten ger
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!