Voorstellen Rickert93

Goedendag mede-leden

Mijn naam is Rick Penders en woonachtig in pernis-Rotterdam en sinds November in het bezit van deze VW Polo 1,2 tdi bluemotion met (ondertussen 250.000 op de teller)

Ik ben ooit begonnen met een vw polo, hier heb ik een jaartje in gereden.
Daarna ben ik overgegaan naar bmw en 5 jaar later weer terug gegaan naar volkswagen. Want ja, die betrouwbaarheid hé......

Ik heb deze polo 6r overgenomen van iemand die 0,0 onderhoud aan had gedaan, Daar was de prijs ook naar.

Ik heb er direct groot onderhoud aan gegeven.

-schokdempers en veren rondom
-nieuwe koppeling
-nieuwe dynamo
-nieuwe gloeibougies
-remmen rondom.

Motorisch heb ik er verder niets aan gedaan.
Wel heb ik via een Vcds wat leuke dingetjes aangepast zoals Bochtverlichting, ramen openen sluiten met de ab, deur op slot bij rijden, display taal in het Nederlands gezet en het verbruik naar km/L.
Ook dat verschrikkelijke start/stop heb ik uitgezet. Schrok mij elke keer de .... Als die motor stil viel hahaha

Het interieur heb ik vrijwel niets aan gedaan, alleen de radio heb ik vervangen voor een touch-screen display.
Waardoor ik met een cameratje aan de voorkant en de achterkant in nog krappere plekjes kan parkerenStick Out TongueStick Out Tongue

Nu nog een paar mooie velgen eronder en dan is hij denk ik wel redelijk klaar.

Mochten mensen na deze hopelijk duidelijk voorstelling nog vragen hebben, dan hoor ik ze graag.

Groetjes Rick

IMG_20200118_175657.jpgIMG_20200118_175743.jpg
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 100pk 
  • Leuk
Waarderingen: Schil
Dank voor het warme welkom allemaal!

Welkom!!
Goed bezig geweest aan de polo!

Wat veel mensen doen is en Highline grill plaatsen ipv de blue motion, misschien een ideetje :)
Ziet er inderdaad wel wat beter uit, kan ik eens over na gaan denken. Dankjewel!

Mooie Polo, welkom! Ben je nog verdere mods van plan?
Voor nu nog weinig plannen, wil mijn interieur door een serieus bedrijf laten reinigen, want ook dat is door de vorige eigenaar verwaarloosd.
Dus als mensen nog tips hebben voor een goed bedrijf die dat voor een schappelijke prijs doet.... Graag.

Verder rustig aan het kijken voor andere velgen, maar verder kwa uiterlijk niet echt.
Misschien zie ik op dit forum leuke dingen voorbij komen haha.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 100pk 
  • Leuk
Waarderingen: aeonius
Dank voor het warme welkom allemaal!


Ziet er inderdaad wel wat beter uit, kan ik eens over na gaan denken. Dankjewel!


Voor nu nog weinig plannen, wil mijn interieur door een serieus bedrijf laten reinigen, want ook dat is door de vorige eigenaar verwaarloosd.
Dus als mensen nog tips hebben voor een goed bedrijf die dat voor een schappelijke prijs doet.... Graag.

Verder rustig aan het kijken voor andere velgen, maar verder kwa uiterlijk niet echt.
Misschien zie ik op dit forum leuke dingen voorbij komen haha.


Je kan ook een waterstofzuiger huren ( zo eentje die voor bekleding is ) en een goede reiniger voor stof(alles reiniger) en alles zelf netjes schoonmaken,
Heb ik bij me eigen auto ook gedaan.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!