RH Porsche Turbo 7.5x17" et 35

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangezien ik dit weekend andere velgen ga halen zet ik deze alvast te koop. Is een redelijk zeldzame set in deze maten!
Er zit een 195/40/17 band rond, waarvan 2 toyo's in goede staat, en 2 versleten pirelli pzero's.

Er is na het lakken 1 zomer mee gereden, dus lak is nog in prima staat. Hier en daar lichte steenslag maar dat is onvermijdelijk.
2 Velgen hebben ook oppervlakkige borduurschade, dus geen diepe groeven. Echter is deze ook overlakt dus in gemonteerde staat bijna niets van te zien!

Forumprijs: 500 (met de banden)

Ze hebben mij na het lakken ook de overschot van de lak meegegeven dus je kan ze eventueel zelf ook terug bijwerken.(is nog redelijk wat over)

attachment.php


attachment.php


attachment.php
 
Laatst bewerkt door een moderator:
aaaaaargh!
dat is een hele mooie prijs!
too bad dat ik niet 'ff' 500E op kan hoesten :lol:

En @ fire, als het witte niets is spuit je ze toch een andere kleur? ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Inderdaad jan, met herspuiten en die lichte schade te laten herstellen(is echt licht, daar gaan ze niet veel voor vragen, of zouden ze niet mogen alleszins) bij kom je nog steeds uit op een schappelijke prijs vind ik zelf.. zeker voor een set die je niet zomaar bij de velgenboer kan halen. We zullen zien wie de gelukkige nieuwe eigenaar wordt :)
 
195/45/17 kan op een 6r net zoals 215/40/17, hebben beiden een verwaarloosbare afwijking ;)
En succes met t beraad! Btw ik heb ook een glacier blue polo, maar ik zou t wel weten wat betreft deze velgen Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
195/40/17 niet kunnen vinden? Hier verkopen ze die maat bij elke bandencentrale hoor.. continental,dunlop,uniroyal,toyo,pireli etc hebben allemaal deze maat in hun assortiment, denk dat je ergens verkeerd zoekt dan fire :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!