Resultaten 6c gti stage 1.

Initiald

Bekend lid
170
89
45
Iemand een idee hoeveel seconden het kost van 0-100 en hoeveel seconden van 100-200 voor een polo 6c gti dsg stage 1 245pk.
Ik heb geen app of apparatuur om dit te meten. Een stopwatch is niet nauwkeurig.

Van 0-100 is Standaard 6,7 sec.
Het zal waarschijnlijk na de tuning geen 5,7 sec worden?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 245pk + stage2 DSG 
draggy app is gratis om metingen te doen maar als je nauwkeurig wilt meten moet je een module hebben. je telefoon is niet geschikt (nauwkeurig) voor. je hebt een hardware nodig. Draggy gps apparaat kost geloof ik rond de 140 euro. Dat heb ik er niet voor over, dus vandaar mijn vraag.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.8 245pk + stage2 DSG 
Iemand een idee hoeveel seconden het kost van 0-100 en hoeveel seconden van 100-200 voor een polo 6c gti dsg stage 1 245pk.
Ik heb geen app of apparatuur om dit te meten. Een stopwatch is niet nauwkeurig.

Van 0-100 is Standaard 6,7 sec.
Het zal waarschijnlijk na de tuning geen 5,7 sec worden?
Ligt heel erg aan dsg, handbak en vooral aan welke banden.. Wheelspin apparaat
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Die functie van flitsmeister lijkt niet zo geweldig te zijn. Ik heb een paar keer getest en gaf elke keer 11 seconden aan terwijl ik met de stopwatch rond de 9 meet
Ik heb met flitsmeister na 3x proberen de fabrieksopgave al gehaald. Ik reed de auto toen wel al een aantal jaar dus ken em door en door, scheelt met hard wegkomen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!