Rendering: Volkswagen Polo 2015

Maik

Voormalig Admin
Spritmonitor.de
4,962
437
198
Op AutoEvolution.com was een redering gemaakt voor de nieuwe Polo. Voor de rendering is er van uitgegaan van de nieuwe lijnen op de Golf VII. Nog interessanter is dat ze er eigenlijk wel van uitgaan dan de Polo op het MQB platform komt te staan terwijl het huidige PQ25 platforum nog gebruikt is voor de Skoda Rapid en de Seat Toledo.

Artikel: Rendering: Volkswagen Polo 2015 - MyPolo - Dé Polo website van Nederland (helaas nog geen tijd gehad het te vertalen..)
 
Snap het hele spiegels op steeltjes niet, de nieuwe Clio is best een mooie auto maar zodra ik naar de spiegels kijk ga ik zowat over mijn nek. Bijkomend effect is dat je nog zo'n klein ruitje hebt in het hoekje van de A stijl, de nieuwe Golf heeft dit ook en maakt de auto veel minder strak.

2014-Renault-Clio-RS-200-Review-77-625x416.jpg


Vorige clio had beter geplaatste spiegels

renault-clio-rs-200-cup-trophee_1_600-600x400.jpg
 
Die spiegels.. :shock: Maaaar.. gebruik van MQB platform -> lichter! (en groter?!)
Ik ben benieuwd wat voor een bommetje de GTI dan zal worden :lol:

Wat ik ook hoop is dat die generatie dan het A2DP bluetooth profiel ondersteund in de navigatie.
Dan kun je tenminste zien welk nummer afspeelt en ook gewoon vanaf je stuur de bluetooth mediaspeler (telefoon o.i.d.) bedienen.
 
Gisteren dealer meeting gehad van de Golf MPV, jaja ze gaan hem geen plus meer noemen. Leuke wagen gaat het worden.
Ook nog even aan de rayon maneger van VW deze foto hier onder laten zien :) hij Begon te lachen en vertelde me dat de nieuwe er totaal niet op lijkt!

Hij lied me foto zien op z'n toestelt :) en inderdaad klopt. Helaas doen ze er nog wat geheimzinnig over...





Uploaded with ImageShack.us
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!