remmen upgrade mk4 R32

De remmen van mijn polo zijn bijna aan vervanging toe.
Dan zijn er natuurlijk 2 opties, simpel de schijven en blokken vervangen voor het orgineel.
of een upgrade!

nu weet ik niet wat er reeds al gedaan is qua remmen upgrades op de polo 6R, en vooral op de 1.6TDI.

zijn de remmen verwisselbaar tussen de 1.6TDI, GTI en WRC? of zitten hier verschillen in kwa ophanging?

Nou heb ik toevallig een remmenset van een Golf 4 R32 los liggen van mijn golf mk3. Deze set is compleet gereviseerd dus het zou leuk zijn om dit te kunnen gebruiken. Is dat ooit al eens gedaan dat iemand weet/gedaan heeft?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 105PK/250nm - galingas chip naar 140pk/300nm 
dan zal het toch mijn r32 remmerij worden wat er onder gaat.
ik heb voor de achterkant al andere (312mm) remschijven liggen. even wat beugeltjes maken dus.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 105PK/250nm - galingas chip naar 140pk/300nm 
Waarom past dat niet? Tenzij zijn Golf 3 een synchro of 2.9 VR6 was had die toch ook alleen aandrijving op de voorwielen?
Nee een golf 3 heeft 4x100 steekmaat en andere geometrie voor de achteras.

Een R32 is altijd 4-motion.
De schroefgaten voor 4-motion remzadels staan iets verder naar binnen, in vergelijken met de FWD versie.

Je kunt zoeken naar een Golf 4 Jubi editie of een Seat Toledo met 256x22mm achterschijven. Or die van een WRC natuurlijk...
 
Ik had ze op mijn golf 3 GTI. 5x100 en geen syncro .
Ze zijn er wel in 2.9 vr6 syncro (5x100) en 1.8 syncro (4x100)

Ik zal eens gaan passen binnenkort en kijken wat mogelijk is.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 105PK/250nm - galingas chip naar 140pk/300nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!