Remklauwen verven

expor heeft zijn remklauwen ook geverfd.

... De verf die ik gebruikt heb is van Foliatec, RS Blue. Deze verf breng je met een kwast aan en dien je te mengen met verharder. Dit levert een zeer harde laklaag op die er nu 27.000km op zit zonder enige slijtage te vertonen. Eén set is genoeg om je klauwen 2 tot 3 keer compleet te schilderen dus zeker niet alles in één keer mengen (zoals staat aangegeven, wel verhouding handhaven)! Mochten ze dus slijten zet ik er gewoon nog een mooi laagje over. Lak droogt mooi strak op en de klauwen gaan super easy schoon, nog altijd.
...
Meer info: http://forum.mypolo.nl/mijn-garage/7796-expor-2013-volkswagen-polo-bluegt-2.html#post145763
 
Klopt HJV.
Hij stond ook op MP.
Zit zonder werk dus je moet iets doen om aan je geld te komen helaas.

Hitte bestendige verf in een potje.. van autostyle.

Kan ook met spuitbus als het maar hitte bestendig is.

Das minder dat je zonder werk zit.
Nu de auto van MP af is, mag ik dan conclusie trekken dat je nu weer een baan hebt?
ZO niet, dan hoop ik dat je gauw weer een baan vind. Succes gewenst
 
Nice. knap er altijd een stuk van op vind ik. Ik gebruik altijd hammerite. Werkt super.
Suc6 met zoeken naar werk. Kzit zelf al 3 maand bij huis in de ww. Heb nu tijdelijk werk voor 1.5 week. Tvalt niet mee als schilder in deze tijd.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!