Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Da's inderdaad nog een veel betere optie, maar dan met zwarte klauwen welDan eerder een gt logo erop
Dat vind ik nou ook!Da's inderdaad nog een veel betere optie, maar dan met zwarte klauwen wel
Geen dank! Ik ben heel erg van de OEM uitziende modificaties. Jammer dat mijn 1.2 van die kleine skelterremmen heeft anders had ik dit ook wel overwogen@Peet_B Bedankt voor je zoektocht.
Ik ga ook maar eens goed zoeken.
Leuk klusje voor de saaie nachtdiensten
Haha een man naar m'n hart!Geen dank! Ik ben heel erg van de OEM uitziende modificaties. Jammer dat mijn 1.2 van die kleine skelterremmen heeft anders had ik dit ook wel overwogen![]()
Ik kan evt. wel het logo voor je maken, ben grafisch ontwerper. Moet je alleen nog even zelf een stickerboer (online) zoekenMisschien kan deze wel (qua lettertype/font dan)
![]()
VOKSWAGEN GTI LOGO STICKER
✓ Volkswagen Stickers ✓ GTI Stickers ✓ Wolfsburg Stickers ✓ Edition 30 Stickers ✓ VAG Stickers ✓ VW Golf Stickerswww.cheapstickers.nl
Ik kan evt. wel het logo voor je maken, ben grafisch ontwerper. Moet je alleen nog even zelf een stickerboer (online) zoeken
Geel is onder blauwe en witte lak erg mooi!GEEL MAAT![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.