Remklauwen Polo GTI 2.0 TSI

Hallo iedereen,

Ben een stuk coating/verf verloren van mijn remklauw rechtsvoor. Nooit chemische bijtende schoonmaakmiddelen gebruikt.

Willen alle bezitters van de GTI's, even hun remklauwen checken op deze beschadigingen?

Alles wordt binnen de garantie opgelost gelukkig!


Gabriël
 

Bijlagen

  • C86FEFA5-2C69-41FC-B414-9917B253361C.jpeg
    C86FEFA5-2C69-41FC-B414-9917B253361C.jpeg
    549.4 KB · Weergaven: 65
Net even gekeken, maar alles zit er nog op na 27k km. Misschien iets van steenslag? Omdat het kennelijk alleen bij die ene is
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Ik heb sinds twee weken een polo GTI. Vorige week door de wasstraat geweest bij mij is er links voor een stuk van de lak losgelaten.
Mijne is geïmporteerd dus ik ben benieuwd of de volkswagen dealer het voor mij op wil lossen onder fabrieksgarantie.
 
Laatst bewerkt:
Volkwagen  Polo AW GTI  2.0TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!