remklauwen polo 6r bm blauw of rood??????

Ik zou ze ook origineel laten en als je persé wil schilderen eerst setje remmen met schijven op de achteras en dan blauw maken. Blauwe of rode trommels achter is een beetje jaren negentig Opel Kadett / Golf 2 tijdperk...... En alleen de klauwen voor verven ziet er ook niet echt uit maar dat is persoonlijk.
 
En ik zou graag willen weten waar ik een goede en mooie kleur blauw vind (denk aan R32 blauw)? Heb wel G2 caliper paint gevonden, die kleur lijkt perfect en lees er veel goede dingen over, maar 60dollar verzend kosten op 40dollar verf is me iets te gortig. Motip heeft het ook maar die kleur is veel te licht, nog erger is die van Halfords. Iemand ideeën? Het is voor een witte BlueGt met antraciet velgen ;)
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!