Voorstellen Reg

Hallo ik wil me graag even voorstellen,
Vrouw die geen enkel verstand heeft van auto’s, zie het als vervoersmiddel en hooguit de kleur vind ik belangrijk. omdat mijn eerste auto een polo was en me erg is bevallen blijf ik dan ook bij dit merk. In april heb ik afscheid genomen van mijn polo uit 1996. Niet omdat het afkeur was, maar omdat ik verhuisd ben naar Spanje en ik het toch wel fijn vond dat de nieuwe (occasion ), airco, stuurbekrachtiging, automatische ramen enz heeft. Echt dik tevreden met deze auto, echter omdat ik een huisje in de bergen heb waar er geen bestrating is en de weg vol met kuilen en stenen ligt ontstonden er naar een tijdje allerlei storingen. Dit vind ik wel vervelend maar ik dacht, zodra ik terug in Nederland ben ga ik naar de garage en laat hem eens goed nakijken en doorlezen. Nu doen ook de lichten het niet meer, wel de schijnwerpers en knipperlichten en moet ik actie ondernemen. Helaas is in de weide omgeving, straal 150km, geen enkele VW garage en moet ik proberen het zelf met hopelijk wat hulp voor elkaar te krijgen. Ik realiseer me dat ik geen feedback kan geven voor anderen met problemen, dus klinkt allemaal beetje eenrichting. Nu ja, ga maar eerst op zoek naar oudere toppics waarin misschien mijn problemen worden besproken,…
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI ?pk 
Welkom! i.p hoeft het geen vw garage te zijn. Een goede garage in de buurt, zou ook goed kunnen helpen. Zij beschikken vaak ook over uitleesaparatuur.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
haJa dank je wel,..dat hoopte ik al, zeg maar…. een universeel uitlees apparaat,…ik ga morgen direct actie ondernemen. Nu heb ik wel ergens gelezen dat het een zekering kan zijn,….wel toevallig dat beide koplampen het niet doen…maar ja dat kan natuurlijk ook
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI ?pk 
Tja niet te geloven, kom ik vanmorgen bij de autogarage en wil ik het probleem laten zien is het lampje op Dashboard uit en werkt alles naar behoren? De monteur adviseert me m terug te komen zodra het waarschuwingslampje weer brand…En ja hoor, eenmaal weer thuis werken mijn lampen niet meer brand het waarschuwingslampje weer . Dus geen kapotte lampen en of zekering…..iemand een idee?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI ?pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!