Reflexsilver Polo 9N 1.4 16V Highline

Ik heb een Polo 9N 1.4 16V Highline gekocht uit 2003, hiervoor had ik een Polo 6N 1.6 8V uit 1996 met +220.000 op de teller Stick Out Tongue

Het was echt tijd voor een update, moet wel zeggen dat 90% van de tijd mijn vriendin erin rijdt naar haar werk :cry:

Korte termijn plannen:

# Ramen laten tinten
# Radio vervangen dubbel din
# Winterbanden op de standaard velgen
# Verlichting voorkant upgraden
# Gril met chroom erin

Lange termijn plannen:

# 16" of 17" lichtmetaal met banden
# Klein beetje verlagen indien nodig
# Bumperspoiler/lip aan de voorkant

Hieronder een paar foto's op de dag dat ik de auto heb opgehaald:

DSC00445-1.jpg

DSC00442-1.jpg

DSC00440-1.jpg

DSC00438-1.jpg


Tips zijn altijd welkom :)
 
Mooi wagen ;)

Een mooie rieger bodykit zou niet misstaan als je m maar een beetje doet verlagen.
PB maar bij interesse Stick Out Tongue

16" bij weinig verlaging gaat prima maar ga je ver zakken dan zou ik toch voor 17 gaan ;)
 
@ Soedje je hebt gelijk over die strips - ik had er een paar bekeken die niet mee gespoten waren maar toch die auto's laten staan ;)

@ Bas zat meer te denken om het zeer minimaal aan te pakken omdat ik er zelf nagenoeg niet in rij, ik had een votex bumper strip gezien hier op het forum maar weet nu even niet meer van wie die auto was.

Ik heb ook rond gekeken op google maar heb geen flauw idee waar je votex spullen kan bestellen of wat het kost.

De velgen word pas volgend jaar als het voorjaar weer begint, ik heb nu een prijs aanvraag lopen voor winterbanden bij een lokale garage.
 
Maik zei:
Ziet er als een goed basis uit ;) Als je over een votex bumperlip praat zal dat de mijne moeten zijn :cool: naast edwinlai de enige op het forum. Mocht je hier naar opzoek gaan zal ik vast zeggen dat het "zeldzaam" spul is en dat de prijs er dan ook naar is.

Heb overigens nog wel een achterspoiler liggen van Votex. (nieuw)

Juist! ik wist dat ik het ergens gezien had, ik koop die achterspoiler graag van je als je die bumperlip er bij doet :lol:

Mag ik vragen waar ik die kan bestellen? punt is mijn vriendin vind de voorkant een no-go en toen ik jouw auto liet zien zij ze dat is het! Vind zelf de voorkant ook zeer matig moet ik zeggen.
 
Apolo zei:
Juist! ik wist dat ik het ergens gezien had, ik koop die achterspoiler graag van je als je die bumperlip er bij doet :lol:

Mag ik vragen waar ik die kan bestellen? punt is mijn vriendin vind de voorkant een no-go en toen ik jouw auto liet zien zij ze dat is het! Vind zelf de voorkant ook zeer matig moet ik zeggen.

Thanks voor het compliment, maar mijn voorbumperspoiler gaat er niet meer onderuit.. Was een .. om de set compleet te krijgen. Punt is hier dat het allemaal om orgineel spul gaat en de aankoop waarde zo hoog was (+- € 1.700 totaal) dat er te weinig van is verkocht. Als je geluk heb vind je er één op ebay, maar voor de voorbumperspoiler zal je dan ook goed moeten betalen.
 
@ Maik - Ik heb de afgelopen dagen wat rond gezocht en je hebt inderdaad gelijk dat het zeer lastig te vinden is, ik blijf wel zoeken het heeft geen haast, eerst wat anderen dingen afwerken.

Ramen van de polo zijn inmiddels geblindeerd, ik dacht ik ga de auto even snel wassen dan rijd ik ergens naar toe en maak er een paar foto's van om het hier te laten zien. Stukje gereden, ik zet mijn fototoestel aan en de accu is leeg, gsm vergeten dus terug naar huis :x

Zal morgen een tweede poging wagen met een volle accu ;)
 
Tuurlijk Polootje en Johan :)

Ik heb de ramen laten doen door een bedrijf in Breda waar ik jaren geleden een andere auto ook heb laten doen. http://www.glasstinting.nl/

Ik heb 238 euro betaald en heb 10 jaar garantie (is geen onzin) op verkleuring, rimpels, scheuren noem het maar op.

Ik meen dat deze is toegestaan op alle ruiten maar voor de zekerheid zou je dat bedrijf even moeten bellen. Ik kan nog nakijken hoeveel % folie ze gebruikt hebben mocht je dat willen weten, zit namelijk een certificaat bij.
 
Dashboard opgeruimd en een nieuwe radio erin, zat een parot en een nokia houder op het dashboard waar ik niks aan vond en de radio speelde nog geen eens mp3's af :(

Before:

131459857108-1.jpg


After:

DSC00487-1.jpg


Moet alleen nog een dummy knopje en een afdekplaatje waar de bekerhouder zit bestellen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!