Reeboo's Polo 9N :: 2003 1.4 16V 75 PK

Hoi Enzolino, Roy78, Maik (en natuurlijk alle andere Forumleden),

Dank voor jullie complimenten....... erg leuk om te lezen!
Moet trouwens het Forum allereerst complimenteren met de zeer mooie, verzorgde site. Het is echt een site voor elke Polo-rijder!

Leuk om er nu bij te horen.

We hebben de Polo nu 3 weken in ons bezit. De Polo is gekocht voor mijn vriendin (zij is de dagelijkse chauffeur). Voor mij is de Polo een hobby. Ik vind het leuk om met een goede vriend de Polo te verfraaien. Afgelopen weekend zijn er verlagingsveren van FK (60/40) onder gekomen met daarbij aan de voorzijde 2 nieuwe verkorte sportschokbrekers. Na het verlagen zijn de 17' inch 'Golf 6R' gemonteerd. Een erg grote positieve verandering.......... de POLO staat er al heel wat stoerder bij!

Aan de achterzijde zijn de 'Facelift (9N3)' lichten gemonteerd. In mijn ogen vele malen mooier dan de standaard 9N lichten.

Wat er nog gaat komen,......... ik zit te denken aan donkere (zwarte) koplampen; voor de rest laat ik me graag door jullie adviseren. Alle tips zijn van harte welkom. Ik kijk uit naar veel contact via het Forum.

Wellicht gaan we elkaar nog eens 'live' zien bij één van de bijeenkomsten. Tot snel!

Groetjes Michiel
 
welkom, zeer leuke polo, ik zou er niet TE veel meer aan doen eigenlijk, kentekenplaat houders zonder reclame erop (luxe platen heb je geloof ik al als ik goed de foto's bekijk) en misschien nog je voor en achterbumper lippen laten spuiten (of achterskirt + sideskirts van een GTI met een leuk uitlaat sierstuk) het zijn maar wat idee'tjes ;)

ohja en denk dat het ook wel gaaf bij jouw velgen staat als de remklauwen van een mooi kleurtje worden voorzien rondom!

edit: we zien je graag bij de Meet & Greet van MyPolo in april!
 
Welkom ;)

Dikke 9N zo met de velgen en de perfecte verlaging. Wat je idd nog zou kunnen doen is je remklauwen even kwasten zodat deze weer netjes eruit zien.

Hopelijk tot op de meeting in April
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!