Rechter spiegel kantelen bij achteruit

Op mijn gti ging het wel hoor en ik had ging inklapbare spiegels. Je spiegelknopje op standje "rechts" en dan als je je dsg in standje R zet ging bij mij de spiegel omlaag hoor. Je hebt volgens mij ook een functie in je boardcomputer ervoor. Succes
Dan had jij een RNS315 in je GTI zeker? Ben bang dat dat niet gaat werken op een RNS310...
De Jetta Hybrid heeft de "spiegel-kantel" functionaliteit wel, en die wordt geleverd met een RNS315.

Ik ga het zelf ook eens proberen (heb wel een RNS310), maar ik geef het weinig hoop.
 
Op mijn BlueGT met RNS315 werkt het in ieder geval niet, misschien dat VCDS nog uitkomst kan bieden.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Als ik de foto in je garage van je pedalen zie, lijkt het mij dat jij geen DSG hebt. Wellicht dat dat de reden is dat het bij jou niet werkt?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Heb je gelijk in, maar weet niet of dat relevant is? Zo zou ik het ook raar vinden als de RNS iets te maken heeft met de mirror dip, maargoed ik heb er ook niet veel verstand van Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
oke dus het is wel mogelijk, maar indd raar dat het met je RNS systeem te maken heeft.


de stand van de spiegels moeten ergens worden opgeslagen, misschien heeft het daarmee te maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb het getest met mijn auto gisteren. RNS310 + DSG. Werkte ook niet.
Daarbij heb ik wel het idee dat mocht het wel werken, je eerst de mirror dip moet activeren via VAG-COM. Bij de Jetta Hybrid kun je namelijk de mirror dip activeren bij de comfort settings in de boordcomputer.

Vervolgens moet je dan de volgende stappen uitvoeren:
1] Spiegel R selecteren
2] DSG in de N zetten
3] Handrem erop
4] DSG in de P
5] Spiegel afstellen

Dus het kan zijn dat je wel nog wat meer handelingen moet doen voor de mirror dip.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!