Rechter spiegel kantelen bij achteruit

Van wat ik begreep heb je daarvoor spiegels nodig die automatisch kunnen inklappen. Ik weet niet helemaal waarom het niet met de standaard spiegels zou kunnen, als ze elektrisch verstelbaar zijn zou je denken dat het kan...
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Jammer weer hoor vind dat er weinig kan op een auto van 32k

Bij auto's van 3 keer de helft allemaal std.

Bij die auto's die 3 keer de helft zijn heb je ook weer 3 keer de helft van de opties en de kracht. Soms moet je genoegen nemen met de opties die beschikbaar zijn. En je ook gewoon inlezen wat er wel en niet kan/is.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
overbodige luxe?
nee bij parkeren elke keer de juiste spiegel selecteren en dan naar beneden doen.
erg irritant. vooral als je velgen hebt die je graag onbeschadigd houd.

Dan heb je mijn velgen nog niet gezien ;) Als iemand makkelijk schade kan rijden met/door velgen ben ik het. Even je hand naar de schakelaar en klaar toch? Doe ik ook.
 
Dan heb je mijn velgen nog niet gezien ;) Als iemand makkelijk schade kan rijden met/door velgen ben ik het. Even je hand naar de schakelaar en klaar toch? Doe ik ook.

Mee eens!;)
Het is een kleine moeite en zo houd je je velgen ook netjes:)

Verder, het zou zeker wel tof zijn als het wel zou kunnen:mrgreen:
Zou het dan zeker overwegen, al dan niet doen, maar voor nu werkt de schakelaar ook prima voor mij :)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ik zou je vervloeken als je dat bij ons in de straat zou doen ;) Met 30cm van het trottoir af sta je al zo'n 15cm óp de straat. En echt breed is de straat ook niet.

Echt jammer dat het niet mogelijk is om de spiegel automatisch naar onderen te laten klappen. Ik bedoel, als je toch electrische spiegel-verstelling hebt, dan moet het toch gewoon kunnen. Wat hebben inklapbare spiegels ermee te maken :/
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
Op mijn gti ging het wel hoor en ik had ging inklapbare spiegels. Je spiegelknopje op standje "rechts" en dan als je je dsg in standje R zet ging bij mij de spiegel omlaag hoor. Je hebt volgens mij ook een functie in je boardcomputer ervoor. Succes
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!