Voorstellen rebelder

Hallo allemaal,

Ik ben sinds een maand de trotse eigenaar van een Polo 6R uit 2013. Tijdens mijn zoektocht naar een tweedehands auto was ik al een aantal keer op dit forum terecht gekomen, wat niet gek is als je op zoek bent naar 'iets in de categorie Polo' ;). Daarbij viel het me op dat hier ontzettend veel info beschikbaar is en er veel behulpzame leden zijn, erg leuk om te zien!
Inmiddels ben ik aan het kijken of ik de RCD310 kan (laten) vervangen met iets met CarPlay/Android Auto, en in die zoektocht kom ik vaak op dit forum terecht (de naam dov ben ik al meer dan eens tegengekomen). Meer dan genoeg reden dus om me ook aan te melden!
Bijgevoegd een aantal foto's van mijn nieuwe trots, enjoy!
 

Bijlagen

  • 23412072-4.jpg
    23412072-4.jpg
    79.4 KB · Weergaven: 26
  • 23412072-9_e.jpg
    23412072-9_e.jpg
    86.2 KB · Weergaven: 29
  • 23412072-24_e.jpg
    23412072-24_e.jpg
    90 KB · Weergaven: 29
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90PK BlueMotion Comfortline 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Dank allemaal, dat is een warm bad om in binnen te komen!

@Allison6R daar ben ik ook bang voor... "men" had me al gewaarschuwd dat een auto een moneypit is. Ik kom er nu achter dat dit niet alleen vanwege de vaste lasten is ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90PK BlueMotion Comfortline 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
@dov valt me net op dat jij getagt bent door iemand, maar ook gereageerd hebt al! Zou je mij een berichtje willen sturen, ben wel even benieuwd naar de RCD330 dus... :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90PK BlueMotion Comfortline 
@rebelder en @Archiebald ik kan jullie beide een RCD330 aanraden. Ja @dov is een forumlid die dat apparaat kan leveren en evt. inbouwen. Als je de zoekfunctie (rechtboven op de pagina) gebruikt, zal je zien dat er al veel over de RCD330 gepost is. Succes met jullie keuze.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: dov en rebelder
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!