RCD510

Goedemiddag allen!

Ik zou graag mijn RCD310 vervangen voor een RCD510 met BT module. Navigatie zit op mijn telefoon en werkt prima.

Nou heb ik wat onduidelijkheden die ik niet zo snel op het forum kon vinden..

Ik zie 4 merken voorbij komen Blaupunkt, Bosch, Delphi en Continental. Wat is het verschil? Zit er überhaupt verschil in kwaliteit is?

De BT module moet je er los bij kopen begreep ik, maar ik kom er niet echt uit of dit nou plug&play is. Kan iemand dit mij vertellen?
Heeft iemand toevallig een AliExpress link voor een BT module?

Of gewoon een betaalbaar alternatief? OEM radiootje heeft wel de voorkeur.

Thanks alvast :)

Groetjes Bob
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
Ik zou de RCD330 met apple carplay aanbevelen ipv een RCD510 met externe bt module.

@dov Dit is jouw eigen marktplaats link? Heb namelijk wel interesse in dit systeem, zolang het maar geen Audiovolt is…
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16v 86pk 
  • Leuk
Waarderingen: dov
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!