rcd310 met bluethoot module

afgelopen week een bluethoot set ingebouwd i s w mijn rcd 310 werkt eigelijk best goed
natuurlijk heel basic maar voor mijn ruim voldoende want ik hoef gelukkig onderweg niet zo veel te bellen audio streaming werkt ook alleen ik kan (nog ) niet dmv stuur wiel of radio bediening skippen naar het volgende nr al met al ben ik er wel tevreden mee vooral omdat ik nu geen parrot paneeltje of iets dergelijk op het dashboard heb zitten :lol: http://youtu.be/7Uh9OpsVJ5M
 
hallo ja volgens mij is deze combi wel te bestelen af fabriek .maar ik heb een voorraad auto gekocht en ik wou er geen navigatie in hebben dus moest ik er zelf een hands free set inbouwen . ik ben bij een polo deze configuratie nog niet tegen gekomen. zo wie zo nog nooit in een vw maar je kunt het schijnbaar wel bestelen
bij de seat ibiza kom je dit systeem wel veel tegen
bij mijn stond de taal ook verkeerd deze was bij mijn aan te passen via een aanpassingen kanaal in de module ik denk dat dat bij een rns 310 telefoon regel apparaat ook wel mogelijk is maar niks is zeker in deze materie want er zijn ontzettend veel verschillende modules met elk hun eigenschappen
grt donna
 
Ik heb toentertijd gekozen om stuur wiel bediening in te bouwen
Ik heb er ook aan gedacht om een bedienings knop te monteren
Deze zie je ook wel eens in vw modellen of een toch adapter werkt weet ik niet
Grt Donna
 
Handenvrij-noob vraag:

Ik heb een 2010 Polo 6R 1.2 TSI Highline met:
- Multif. lederen stuurwiel
- Radio RCD310
- Multimedia-aansluitbox
- Executive pakket

En:
- 1 telefoon (HTC desire HD)

Wat zijn de opties om dit tot een handsfree-geheel te krijgen?
 
Handenvrij-noob vraag:

Ik heb een 2010 Polo 6R 1.2 TSI Highline met:
- Multif. lederen stuurwiel
- Radio RCD310
- Multimedia-aansluitbox
- Executive pakket

En:
- 1 telefoon (HTC desire HD)

Wat zijn de opties om dit tot een handsfree-geheel te krijgen?

Licht er aan wat je wil
Er zijn genoeg after market oplossingen zo als parrot en bury
Maar wil je het zelfde als Ik. Is het een kwestie van een bluethooth module kopen aansluiten en evtueel coderen
Grt donna
 
De mogelijkheden die ik in het fimpje zie, zijn voor mij goed genoeg Big Grin
Ik ben al wat aan het zoeken geweest, en het wordt al duidelijker.
Worden veel van die Bluetooth-modules aangeboden, maar alles met letter F of hoger zal moeten werken toch?
 
Nadat ik vanmiddag mijn polo blueGT heb gekregen meteen naar VAG24 in Den Haag gegaan. Daar aangekomen hebben ze een originele Bluetooth set in mijn polo gebouwd. Ik heb een RCD310 maar je moet wel een uitgebreide boordcomputer (hadden ze mij al verteld met bestellen) hebben anders werkt het niet. Google maar op VAG24 je kan daar lezen wat je nodig hebt. Het werkt prima met alle meldingen op het display tussen de km teller. En natuurlijk via het multifunctionele stuurwiel.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 pk DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!