RCD200 CD Error

Goedemiddag,

Dit is m'n eerste bericht hier en helaas een minder goede. Ik heb een AUX kabel besteld om in de CD-wisselaar van m'n RCD200 te doen, zodat ik muziek kan luisteren via m'n telefoon. Het aansluiten is geen probleem, maar het beluisteren wel. Want ik kan geen CD afspelen en zo dus ook niet bij de AUX kabel komen.

Iedere keer als ik op het knopje CD druk, krijg ik de melding "CD Error" en als ik op Eject druk krijg ik een tikkend geluidje. Ik heb het gevoel dat er nog een CD inzit en deze er niet meer uit wil. Ik kan er trouwens ook geen CD meer instoppen, want normaal moet deze er zo inglijden lijkt mij, maar nu wordt die ergens door geblokkeerd. Ook geeft het display de melding "CD IN" weer

Heb deze radio 2e hands gekocht.

Iemand die hier meer verstand van heeft of zo zegt wat er aan de hand kan zijn, want ik weet het helaas niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 Trendline 75pk 
Klinkt als een oplossing, maar ik denk niet dat dat bij mij gaat werken, want ik kan de CD er niet meer in drukken (zie afbeelding)

Wordt tegen gehouden door 2 witte "balkjes" kan niet precies zeggen wat dat precies zijn
 

Bijlagen

  • IMG_20150226_190830.jpg
    IMG_20150226_190830.jpg
    29.8 KB · Weergaven: 12
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 Trendline 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: Woefer
Ik heb nog even een foto gemaakt van de witte "balkjes" misschien dat dit het probleem iets duidelijker maakt. Ook heb ik er even met een zaklamp ingeschenen, maar er zit helemaal geen CD in. Dus ik denk dat het hele mechanisme van de CD kapot is
 

Bijlagen

  • DSC_0214.JPG
    DSC_0214.JPG
    52.6 KB · Weergaven: 9
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 Trendline 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!