RCD 310 verlichting

Vanavond was het dan zo ver ik heb mijn polo BM kunnen ophalen.. Nu heb ik een vraagje, in de auto zit een RCD 310 maar ik vind zeker s´avonds de verlichting nogal fel is dit aan te passen ? Tevens wil ik graag weten of er een functie opzit die het volume automatisch aanpast aan de snelheid, want volgens mij zit er er niet op.. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i High Line 
De verlichting van de RCD310 kun je dimmer met behulp van de dimmer naast je verlichtings-schakelaar. Voor die 2de zou je in de menu instellingen moeten kijken. Vaak staat er iets van snelheids-afhankelijke regeling.
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!