Rare geluid van onder de auto

Betreft een Polo 6r GTI uit 2010 met 100k op de teller

De auto was in neutraal toen ik de voorwielen ging draaien. ik weet niet of dit normaal is, vandaar dat ik om jullie meningen vraag.

Ik heb een vermoeden dat de DMF aan het begeven is. Maar dit weet ik niet zeker aangezien ik er geen verstand van heb.

 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI Globetrotter 
Hebben je aandrijfassen flensen speling bij de bak? Het lijkt mij wel differentieellagers, maar weet niet of dat een bekend probleem is bij DSG-bakken, geen geluid bij lopende motor(dmf)?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Hebben je aandrijfassen flensen speling bij de bak? Het lijkt mij wel differentieellagers, maar weet niet of dat een bekend probleem is bij DSG-bakken, geen geluid bij lopende motor(dmf)?

Tijdens het rijden is het hoorbaar maar heel zacht. Ik heb ook een golf 7 en een andere polo gti gereden en bij hun is het ook hoorbaar.
Ik had de dealer opgebeld en de reactie was omdat de dsg een droge koppeling is hoor je wel wat getik bij het schakelen.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI Globetrotter 
Aangezien die het geluid ook maakt in neutral en motor uit zou ik zeggen dat het niet van de dmf af komt, want zo makkelijk krijg je niet een motor rondgedraaid, denk dat het geluid van je bak komt, is het olieniveau nog goed van je bak?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!