Randy :: 2006 Volkswagen Polo 9N3 1.4 16V 74kw

Oeps...foutje, moet inderdaad 2006 zijn.
Bedankt allen!

Echt plannen heb ik niet.
Ik wil rondom wat krassen wegwerken, andere radio en evt. iets verlagen.

Momenteel zit er een vrij simpele (maar lelijke) radio-CD speler in. Ik denk dat ik er een RCD-200 in wil zetten. Dat staat netjes en aangezien ik doorgaans alleen radio luister heb ik geen behoefte aan MP3 etc.
Ook vind ik dat hij wat hoog op zijn poten staat (komt misschien ook doordat er maar 195/50/15 onder zit), maar als ik hem zo'n 3cm verlaag dan denk ik dat het er net even leuker uit ziet.

Ik heb me hier aangemeld omdat ik hier al veel heb gelezen en info heb gewonnen. Ik zie erg leuke polo's voorbij komen, dus misschien doe ik nog ideeën op :)

Ik zal snel meer foto's uploaden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16V 100PK 
Ik heb net wat foto's toegevoegd.
De type aanduiding op de achterklep wil ik er ook nog afhalen. Ik hou van simplicity :)

Zoals je ziet zat er een prachtige carkit in voor een nostalgisch Nokia modelletje.
Deze heb ik er direct uitgehaald, althans, de houder en het kabeltje wat er onder hing.

Het is ook een bluetooth carkit. Ik heb hem even geprobeerd met mijn iPhone, maar om een of andere vage reden horen de mensen mij niet. Misschien een losse stekker.
Als ik een andere radio ga monteren zal ik daar eens naar kijken. (misschien is hij niet compatibel met de iPhone, maar dan moet ik eerst even uitvogelen welk model carkit het is).
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16V 100PK 
Vandaag even wat kleine dingetjes gedaan.
Eerst de type-aanduiding van de achterklep gehaald.

Daarna de bobines en bougies vervangen.

Als laatst de radio vervangen voor een RMT-100. Op zich was het prima te doen, alleen de verlichting van de radio aan de praat krijgen was even werk.
Maar uiteindelijk de draad bij de aansteker afgetakt en nu werkt alles uitstekend!

6332.jpg
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16V 100PK 
Ik heb de auto met de achterkant in de zon gezet en toen met visdraad de letters er afgesneden.
Daarna met de hand de lijmresten verwijderd en een beetje gepoetst om het laatste er af te krijgen. Gaat erg makkelijk.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16V 100PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!