Randee's Polo 9n3 gti

Randee

Nieuw lid
11
3
41
Beste forum leden, hierbij stel ik mijZelf voor en mijn polo gti. Ben Randy 40 jaar wonend in Arnhem en werk als cardetailer bij hegeman groep in Nijmegen (binnenkort zijm) was al heel lang op zoek naar een origineel nl polo gti. Ben nu 3e eigenaar en vorige eigenaar was ook liefhebber. Natuurlijk heeft de auto een zeer grondige poetsbeurt gekregen, en de polo is nu weer helemaal strak.

Specs

Chip van JD 209pk
Apr r1 diverter
Voor de rest alles standaard (nog)

Hier de pics

Bijlagen

• Like
Waarderingen: DeeOow en Ascari

Randee

Nieuw lid
11
3
41
Dank jullie! Idd Johan er staat nog, en daar ligt mijn punt. Een “onverprutste 9n3 gti” op een chip naar dan is toch ook niet verkeerd en een origineel exemplaar is op latere termijn een mooi bezit. Maar daarin tegen als een autoliefhebber begint de jeuk naar modificaties al heel snel. Als er iets gaat plaats vinden zal het dit zijn.

-een vaste verlagingsset van ap
-downpipe
-cat back

Meer heeft de polo in mijn ogen niet nodig kwa looks, wil hem niet verprutsen.

Randee

Nieuw lid
11
3
41
Ziet er erg mooi uit met die Superturismo's! Heb je de extra grip van de 17" echt nodig? Ik ben ook benieuwd hoe het rijgedrag is veranderd na de schroefset.
Nee was meer cosmetisch de 17 inch op orginele 16 reed ie net zo goed/lekker. ap set is degelijke set comfort gebleven echt niet te hard.

• Like
Waarderingen: Ascari