Rammel / Gebonk / Geklop achter het dashboardkastje

Hallo allemaal,

Sinds 3 weken rij ik een 6r Big Grin , helemaal blij enzo, rijd super!
Alleen zodra er ook maar een kleine verandering van weg structuur zich voor doet in het weg dek en hoor je een soort gerommel / gebonk achter het dashboard kastje vandaan komen,
door te zoeken hier zou je verwacht dat dat in dit geval ook de brandstof leidingen zouden kunnen zijn, maar helaas.
na het verwijderden van het dashboard kastje ben ik er achter gekomen dat het geluid bij de kachel ventilator vandaan komt, zodra je een tikje geeft op de achter waar de motor hiervan zit hoor ik het zelfde geluid,
Het vreemde daar wel is dat wanneer ik de ventilator uit zet tijdens het rijden het geluid voor het grootste deel verdwenen is, zijn er meerdere mensen die hier ook mee te maken hebben gehad of hier zelfs een oplossing voor hebben ?,
De auto betreft een Polo 6r nov 2009 1.4 FSI motor,

Alvast bedankt voor je reactie!
 
Ja ik ken dit fenomeen wel er zit teveel axiaale speling op je lageras van je ventilator motor
9n Polo, s hebben dit ook wel eens als ik het goed heb zijn de nieuwe motors verbeterd
Grt Donna
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!