Ramen tinten

Voor de warmte weer komt zou ik graag m'n ramen laten tinten, los van dat het weer warmte tegenhoudt, ziet het er ook gewoon stoer uit.

Iemand een goed adresje waar dit voor een mooie prijs gedaan wordt?
Handige forum leden die dit kunnen?

Laat maar weten!

Thanks peeps
 
Volkswagen  Polo cross 6c  1.2 tsi 140pk 
Ik kom uit Middelburg, maar ik rij het hele land door, vandaar de keus om dat achterwege te laten.
Ik kom regelmatig in Zwolle, dus Deventer moet goed te doen zijn.

Bedankt voor de tip

Ik heb het bij Trimline laten doen. Zit in Lewedorp en voor jou aardig in de buurt. Erg tevreden over. Heb hier mijn logo's en grill laten wrappen en mijn ramen laten blinderen
 
Volkswagen  Polo  MPI 1.0 75pk 
  • Leuk
Waarderingen: lauwie911
De ramen van mijn Tesla laten tinten in Eindhoven bij Tint Center Eindhoven (Link). Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding en goed resultaat, wat resulteert in zeer positieve beoordelingen op Google.

Ik heb voor 20% gekozen, dat is voornamelijk ook de standaard (20%-25) die ze in de fabriek ook gebruiken. Een lager percentage vind ik veel te donker.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: lauwie911
Ik doe zelf onder andere aan tinten van auto’s in mijn bedrijf, echter zit ik wel helemaal bij Assen. Dus dat is ondanks dat je het hele land door rijdt nog wel een eindje
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  • Leuk
Waarderingen: lauwie911
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!