Ramen die uit zichzelf helemaal opengaan ?

Hallo Iedereen,

Van mijn Polo 6R zijn de vier ramen allemaal uit zichzelf opengegaan. Nu is de binnenkant van mijn auto helemaal natgeregend.... Kent iemand dit probleem? Dit is de eerste keer dat het is gebeurt.

Alvast bedankt.
 
is geen alleen staand geval, en dus ook al vaker voorgevallen ik heb dit ook ooit al eens voorgehad,
of wel te lang op 1 knoop gedrukt van sluiten, of iemand die met dezelfste frequentie zit of ze hebben mss het gemunt op je wagen
best eens aanhangen bij vw
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
Hallo Iedereen,

Van mijn Polo 6R zijn de vier ramen allemaal uit zichzelf opengegaan. Nu is de binnenkant van mijn auto helemaal natgeregend.... Kent iemand dit probleem? Dit is de eerste keer dat het is gebeurt.

Alvast bedankt.
Kan sluiting zijn in het knoppenpaneel van de raambediening aan de bestuurderskant. Zeker als er wat vocht in is gekomen.
 
Bedankt allemaal! Ik denk het probleem gevonden te hebben, want ik heb waarschijnlijk per ongeluk op mijn sleutel knopje gedrukt zodat de ramen open gingen.

Ik heb dit al gehad met een Octavia vd zaak, kom je terug staan alle vier de ramen omlaag, en laatst ook bij mijn Polo BM, beide voorramen omlaag.
Ik vind het een stom systeem! Over de Octavia heb ik al tegen onze bedrijfsleider gezegd "Als er iets uitgehaald is sla ik zelf wel een ruit in, ga dat maar eens uitleggen aan de verzekering!"
 
Ik heb dit al gehad met een Octavia vd zaak, kom je terug staan alle vier de ramen omlaag, en laatst ook bij mijn Polo BM, beide voorramen omlaag.
Ik vind het een stom systeem! Over de Octavia heb ik al tegen onze bedrijfsleider gezegd "Als er iets uitgehaald is sla ik zelf wel een ruit in, ga dat maar eens uitleggen aan de verzekering!"

Kun je dacht ik uitschakelen met de VCDS ;)
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Dat laatste dacht ik ook.
Dan hem je toch minimaal 10 seconden op de knop moeten drukken.
Is best lang voor een 'ongelukje'.
Zou zelf toch wel willen weten hoe dat kan.

Is geen kritiek alleen een tip.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!