ramen blinderen

jep 35% is de affabriekstint en dan dus groen ;)
maar als ik jou was zou ik gewoon nog even rondkijken wat je zelf mooi vind, miss vind je mirror foil ook nog wel iets? :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
Mij is gezegd 30% dus heb ik het zo ook laten doen, en dus helemaal niet groen ;)

DSC00465-1.jpg

DSC00459-1.jpg


edit: Hieronder de link waar ik het heb laten doen met een foto van een VW Golf met de folie die ik ook heb, al die auto's op die foto hebben de zelfde folie, hun werken ook voor VW vandaar.

http://www.glasstinting.nl/Webshop.asp?cat=27039&scat=98803&product=568955
 
Ik heb zelf 65% laten doen zwart wel tevreden maar had misschien achteraf toch wat donkerder gewild.

Waar kan je 65% mee vergelijken? Houd het de zon goed tegen en hoe zit het met de inkijk?
Achter wil ik hem zowiezo donker hebben tegen het inkijken voor eventueel diefstal, maar bij de achterportieren wil ik ze wat minder hebben zodat de kinderen goed beschermd zijn tegen de zon:cool:
 
Waar kan je 65% mee vergelijken? Houd het de zon goed tegen en hoe zit het met de inkijk?
Achter wil ik hem zowiezo donker hebben tegen het inkijken voor eventueel diefstal, maar bij de achterportieren wil ik ze wat minder hebben zodat de kinderen goed beschermd zijn tegen de zon:cool:

Zie foto's in me garage ;) dan heb je een idee.. je kan er gewoon doorheen kijken dus kan iemand zien zitten enz..
 
Volkswagen  Polo bm  1.2 tdi 
Ik zweer bij Sonniboys zonwering :cool: heerlijk donker, toch nog steeds zicht naar buiten, geen zicht naar binnen, goedkoper, en het blijft geblindeerd in de auto als de achterramen open staan. Potentieel nadeel: je kan niks naar buiten gooien achterin (om welke rden dan ook).. Maar ze zijn in 1 minuut gedemonteerd
 
Ik zweer bij Sonniboys zonwering :cool: heerlijk donker, toch nog steeds zicht naar buiten, geen zicht naar binnen, goedkoper, en het blijft geblindeerd in de auto als de achterramen open staan. Potentieel nadeel: je kan niks naar buiten gooien achterin (om welke rden dan ook).. Maar ze zijn in 1 minuut gedemonteerd
Waar heb jij ze gekocht? Ik vind ze persoonlijk aan de prijzige kant. Is het 2-delige achterraam niet storend?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!