Voorstellen rahit

Neen, is niet het spelprogramma van RTL. Wel zo netjes, als je nieuw bent ergens.

Hi allemaal,

Bij deze de gebruikelijke kennismaking.

Ik ben een oude man van bijna 68 jaar. Mijn eerste auto was een VW kever 1302. Dat was in 1973. Sindsdien heb ik wel zo'n 100 auto's gehad. Allee soorten en maten. Mijn laatste nieuwe auto is een Jeep Renegade S uitvoering. Is nu net een jaar oud. En toch heb ik altijd gezegd dat ik weer een VW als laatste auto wil. En die fase ben ik nu. Ik heb een Polo eind 2014 nieuw gekocht in België voor mijn zoon en gezegd dat hij mij die Polo moest terug g even als hij zijn eigen auto ooit koopt. En zo geschiedde.

Ik heb dus nu naast de Jeep ook een polo Bluemotion, zwart, automaat. Jammer geen navigatie.

En ikzelf ben nu een gepensioneerde AOW'er. Heb altijd in het onderwijs gewerkt, eerst als leerkracht en later als directeur. Helaas gaat het lichamelijk niet meer zo goed, waardoor ik niets meer kan doen aan de auto's.

Ik woon in Hoogvliet, Rotterdam.

Groetjes,

Rahit
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: iichel, Schil en MarkStb
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!