Radiocode rcd200

Ik heb ook zo'n rcd200 en geen code bij de auto meegekregen. Waarom laten mensen dat nou niet in het handschoenenkastje liggen...
is er een manier om dat hele code gedoe uit de radio te sleutelen?
 
Op marktplaats staan soms van die advertenties om goedkoop uit te lezen e.d.
Bij de dealer vragen ze ongeveer 45,- (als ze iets vragen)
Echt eruit sleutelen is niet mogelijk denk ik.
 
Toen ik bij mij de accu heb vervangen vroeg de radio ook om een code , deze is alleen via de dealer te verkrijgen is mij verteld toen ik er ben geweest om de code te krijgen moest de auto er voor aan de kast om de code in te voeren en toen ook gelijk het systeem uitgezet dus de volgende keer vraagt deze niet meer om een code.

Zodra je de radio in een andere auto zet zal deze weer om de code vragen, dus zorg dat je de code goed bewaard! :)
 
Zodra je de radio in een andere auto zet zal deze weer om de code vragen, dus zorg dat je de code goed bewaard! :)

Dat is het probleem juist de code krijg je niet aangezien deze schijnt te veranderen .
Zo hadden ze het uitgelegd toen ik er bij stond met mijn code want hij voerde de code ook niet in bij de radio maar deze werd geactiveerd door de computer van de dealer.
 
Dat is het probleem juist de code krijg je niet aangezien deze schijnt te veranderen .
Zo hadden ze het uitgelegd toen ik er bij stond met mijn code want hij voerde de code ook niet in bij de radio maar deze werd geactiveerd door de computer van de dealer.

Vreemd, ik heb mijn RCD310 en RNS310 verkocht met de code die ik had, deze werkte gewoon in de nieuwe auto.
Mijn RNS 510 werkte in mijn auto met de bijgeleverde code. Dat uitlezen/activeren is volgens mij echt alleen als je de code gewoon niet hebt.
 
Als je de radio eruit haal staat er een nummer op die kan de vw invoeren met chasisnummer en dan krijgen ze de code of gaat dat niet zo?

Bij ford in ieder geval wel
 
Ik heb ook zo'n rcd200 en geen code bij de auto meegekregen. Waarom laten mensen dat nou niet in het handschoenenkastje liggen...
is er een manier om dat hele code gedoe uit de radio te sleutelen?

Omdat je dan vrij weinig aan zo'n code hebt als je radio gestolen word. Je laat je autopapieren toch ook niet in de auto liggen?
De code kan je alleen bij de dealer opvragen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!