Radio voor de auto

Hey,

Ik ben nieuw op dit forum, ik heb een beetje gegoogled en kwam uiteindelijk hier terecht.
Vandaar dat ik dit topic nu aanmaak.

Ik zag al dat er meerdere topics waren betreft auto radios en ik heb er een beetje doorgelezen.
Maar ik had alsnog wat vragen, sinds ik geen verstand van heb, van het hoe en wat.

Op het moment heb ik een RCD210 radio, zonder aux etc. En ik wil graag een andere radio, en wat ik heb gelezen hier lijkt de RCD330 mij wel wat.

Maar is dat gewoon ''plug & play'' als ik die radio aanschaf? Dat ik de kabels uit de oude radio kan halen en de andere radio erop kan aansluiten?
En zijn er nog andere modellen die ook aan te raden zijn? Ik wil geen android, liefste gewoon een vw radio.
En waar moet ik op letten bij aanschaf van de radio.

Een andere vraag, mijn accu is logekoppelt geweest afgelopen week, nu vraagt m'n huidige radio de radiocode.
Ik heb de boekjes doorgespit maar ik kan de code niet vinden, ook de radio uit de behuizing gehaald in de hoop dat die daarop geschreven stond maar ook tevergeefs.
Waar kan ik mijn radio code krijgen/vinden?

Alvast bedankt,
 
Volkswagen  6R  1.6TDI 
Oke, dankjewel. Heb contact opgenomen met de dealer en ze bellen me van de week terug.
En de radio vervangen, is dat gewoon radio1 eruit halen, en radio2 kabels erin doen en dan is het klaar?
Of hebben verschillende radios ook andere aansluitingen etc?
 
Volkswagen  6R  1.6TDI 
Oke, dankjewel. Heb contact opgenomen met de dealer en ze bellen me van de week terug.
En de radio vervangen, is dat gewoon radio1 eruit halen, en radio2 kabels erin doen en dan is het klaar?
Of hebben verschillende radios ook andere aansluitingen etc?
De dealer gaat je radio inbouwen?.
Voor dat geld koop je bijna een radio:mrgreen:
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!