Radio ontvangst verbeteren

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid 195
  • Startdatum Startdatum
V

Verwijderd lid 195

Zoals de titel al zegt ben ik wanhopig op zoek naar iets waarmee de radio ontvangst beter word. Momenteel heb ik er géén versterker tussen zitten omdat de keuze reuze is en ik geen miskoop wil doen.

Mocht iemand een heel ander idee hebben zoals een externe optie of het signaal digitaal ontvangen, noem het maar op! :lol:

Alle suggesties zijn welkom

Gaat het hier om de volkswagen radio? Want ik vind het ontvangst juist heel erg goed van die dingen (RNS310), veel beter dan die 1 DIN radio's die bij mij in de huurauto heeft gezeten.

vw  polo 
Bij een nieuwe polo moet de radio ontvangst toch goed zijn?
Denk haast dat het ergens anders mee te maken heeft, dat iets in de auto ruis veroorzaakt ofzo

Jeroentje ;) Heb jij die fakra aansluiting achter op je zenec??? Of de normale antenne??? Want van VW uit hebben ze orginele versterkers.

Beste, ik heb een ZENEC NC2010.

@Fusion Bass :P

Ik heb geen flauw idee, er zit wel een stekkertje tussen als ik me niet vergis.. Maar ik zal eens kijken want een originele versterker zou natuurlijk ideaal zijn, die ken ik hier wel regelen ;)

Fusion Bass?????

Wrom nou?? zo hard stond ie niet hoor :roll:

Enne je werkt bij een audi dealer dus die boys in de werkplaats daar weten dat vast wel ;)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!