radio frame, art. nr.

Goede avond,

Ik was van helaas bij de dealer (stuur bekrachtiging vloog eraf tijdens het maken van een bocht) en dacht meteen even de piano zwarte frames voor rond de radio te bestellen.

Helaas kon de meneer hem niet vinden. Weet iemand het art. nr. van dit? Of waar zou ik die kunnen vinden zodat ik hem alsnog kan bestellen?

Ik bedoel hier dus dit mee: (deze kleur en dan ook rond de radio)

769479558_659.jpg


Art. nr. in de afbeelding is van een site uit China, ik zou ze graag origineel willen.

Groet,

Hendrik
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
Onderdeelnummers staan hier:

http://forum.mypolo.nl/polo-v-6r/5916-onderdeel-nummers-polo-6r.html

Piano/klavier lack interieur delen


6R0 858 069 E N0R - Rahmen Radio 33,50€

6R1 820 039 C 041 - Blende für Frischluft- und Heizungsregulierung (Climatronic) schwarz 28,15€

6R1 819 039 C 041 - Climatic Blende Klavierlack MIT Luftlöcher
6R1 819 039 D 041 - Climatic Blende Klavierlack OHNE Luftlöcher

6R0 819 703 R N0R - Luftdüse links 28,80€
6R0 819 704 R N0R - Luftdüse rechts 28,80€
6RF 819 728 C NOR / 6R0 819 728 AH N0R - Luftdüse mitte 61,80€

Prijzen zijn indicaties.
 
Ik heb van blackpolo bm een setje overgenomen , maar het is me nog niet helemaal duidelijk hoe ik namelijk het middelste luchtrooster vervang omdat daar ook alle schakelaars in zitten.
Ik heb begrepen dat de RNS die bij mij daaronder zit er uit moet en dat ik dan het rooster er uit kan halen.
Heeft iemand misschien foto's van deze actie?
gr marcel
 
Seat  Ibiza ST  1.2 TDI 
Thanks Houz74.
heb juist vanmiddag de boel uit elkaar gehaald en gewoon gezien waar ik uitkwam.
appeltje eitje....
heb alleen geen foto's gemaakt stom stom ..
doe ik in het vervolg wel
gr marcel
 
Seat  Ibiza ST  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!