Raar geluid achterin de auto

Hey allemaal!

Ik had nog even een vraag!

Als ik met mijn polo 9n3 rijdt, is het precies of er ergens nog een raampje een klein beetje openstaat.
Zo'n wingeruis, precies dat het van vanachter komt..

Zou dit kunnen dat de rubbers tussen de deuren versleten zijn?
Of zou het opgelost zijn als er boxen in de deuren vanachter steken? Steken nu geen boxen in de achterste deuren.
(heb het niet over een woofer etc. Big Grin)

Enige reacties?


Alvast bedankt!
 
Ga eens rijden met iemand achterin. Die kan dan luisteren waar het vandaan komt. Geluiden zijn in een auto bijna niet te herleiden als je er niet vlakbij kunt komen.

Zit af en toe wel iemand in.. En die kan dan ook niet zeggen vanwaar het komt..
Het enige wat ze dan kunnen zeggen is dat ze zeer weinig van de muziek horen.
(Ik zet hem namelijk niet volledig open & achteraan zijn geen boxen)
 
Ben je in het bezit van een 3drs of 5drs polo. Lijkt me een 5drs aangezien je praat over achterste deuren. Probeer eens te kijken of je ramen zich goed sluiten (bovenzijde). Het kan zijn dat een raam er ooit is uitgeweest en dat deze niet helemaal juist is terug geplaatst.

5deurs en auto is tweedehands dus heb geen idee of er een raam herstelt is of niet..
Of aan gewerkt.. Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!