Raamwerk radio verwijderen ???

Polobm6r

Bekend lid
1,797
749
132
Hey mede polo liefhebbers

Ik wil het raam werk van radio en climaticontrole en van me roosters aan de bovenzijde een ander kleurtje geven.
Nu weet ik dat je er een carbon setje voor kunt kopen maar das niet de kleur die ik wil.
Dus wil ik het zelf een mooie kleur geven naar mijn smaak.

Nu dus mijn vraag
hoe haal ik het raamwerk weg om de radio?
hoe haal ik het raamwerk weg van de climatcontrole?
hoe verwijder ik de luchtroosters aan de bovenzijde?

Hoop dat er mensen zijn die me hier mee kunnen helpen.

Alvast bedankt voor de info
 
Volkswagen  Polo aw Gti  2.0 
Het raamwerk om zowel de radio als de climatcontrole kun je eenvoudig verwijderen door deze voorzichtig los te wippen met een zacht voorwerp.
De luchtroosters weet ik niet, maar ik vrees dat je daarvoor een heel groot gedeelte van de middenconsole moet demonteren. Ik denk dat je met deze handleiding al een heel eind komt. Deze hebben Johan en ik gebruikt bij het monteren van extra schakelaars in mijn dashboard.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!