Raamrubber is overleden

hallo allemaal...

Na dat ik vandaag terug kwam van een week oefening,en dus de auto stil heeft gestaan,kreeg ik hem niet gestart.
na 15 min accu kabels te hebben aangesloten en geprobeerd over te starten had ie nog steeds niet genoeg stroom,dus toen maar aangeduwd.
ik denk dat ik me accu eens aan de lader moet gooien.

genietend van het weer,met de ramen open kwam ik thuis,ik maak me raam dicht,en prompt komt het buitenste raamrubber van de bijrijder mee omhoog,na vanalles geprobeerd te hebben,want vind het maar een kont systeem hoe dat rubber vastzit,ben ik erachter gekomen dat ik het niet voor mekaar krijg,en door wat woede,is het rubber nu niet meer zo inzetbaar als voorheen.
mijn vraag is dus,wat kost zon raamrubber? Want kan er niets van vinden op internet!

Mvg dennis
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!