Raamlijsten chrome

Ben hier ook lang achter aan het zoeken geweest en veel op ebay rondgekeken... maar een paar maanden terug had ik in een autospullenwinkel een chrome strip gezien voor maar €10 dus ik dacht: laten we dat eens proberen. Nu heb ik alleen vanonder een lijntje onder mijn raam want helemaal rond gaat hier echt niet mee..
Het zit er nu al een paar maanden op. (Uiteraard ook na zoveel wasbeurten)
op de foto's zie je het wel niet zo duidelijk maar in het echt valt het heel goed op. Je ziet hem nu al van ver aankomen Stick Out Tongue en ik vind het echt mooi staan :)

img0053qs-1.jpg

img0055ll-1.jpg



en vooraan aan de auto heb ik ook wat plakken Stick Out Tongue blijft er ook goed opzitten.
img0058ads-1.jpg
 
heb juist nog een foto gemaakt wanneer het iets donkerder is,
dan lukken de foto's beter :)

img0063uc-1.jpg


en zo zou de jouwe er kunnen uitzien :)
29886524930885676461265-1.jpg

begint ie wel een beetje op een ford eruit te zien ma het staat hem wel!!
in ieder geval veel succes en als je het helemaal rond gedaan krijgt zou ik graag willen weten
hoe en hoeveel Stick Out Tongue :)
 
KYC,
Yes yes, ik ga het zeker proberen.. ;)
Ik zoek dit te doen met 3M chromen strips (net zoals die op de koffer)..
Je hebt zo s een link gepost in mijn topic voor dat chroom in de grill..
Ik dacht oorspronkelijk niet om rubbers te demonteren ofzo, gwn erover kleven (al gaat dit niet simpel worden en ik hoop dat alles dan niet te ver uitsteekt)

Grtz
 
excess007,
Mooooooi man ;)
Voor mij is dit het beste alternatief ipv rondom!! ;)
Op het eerste zicht lijken mij jouw strips iets fijer en subtieler Big Grin
Voorlopig denk ik het met zoiets te doen:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/New-deco ... 3007wt_939
Btw bedankt voor het mini-shopje en ivm met de ford-look kan ik je ergens volgen, die hebben ook zo'n hoekige ruiten.. Nu licht de nadruk logischerwijs op de zijkant en op de lijsten zelf, maar eens dit deel uitmaakt van het geheel, denk ik niet dat dit nog zo opvalt.. ;) als het goed gedaan is tuurlijk Big Grin

Grtz
 
heb vandaag toch eens geprobeerd om volledig rond te raken maar helaas komt hij na een uurtje al los aan de bochten zoals je hier ziet
img00671t-1.jpg


het zag er wel leuk uit vond ik en de scherpe hoeken had ik ook redelijk goed opgelost vond ik van mezelf Stick Out Tongue
img0068ri-1.jpg

maar desondanks zal ik het er toch af moeten halen :(
het zal alleen bij een lijntje onder mijn ramen blijven...
 
Heb je soms grotere foto's?? Of een linkje naar een album?? Want veel zie ik er niet van Stick Out Tongue
Verder: Heb je achteraan in de bocht 1 stuk strip gebruikt?? Ik dacht eraan om 1 stuk strip te gebruiken voor de onderste horizontale lijst, en om van in de hoeken de verticale lijsten met een nieuw stuk te beginnen.. (zoals in de hoek van de spiegel)..
En als laatste: welke strips gebruik je?? Vooral dikte en breedte ben ik benieuwd naar.. (prijs??) Big Grin Big Grin

Grtz
 
de onderste moet je zoiezo meerdere gebruiken omdat je anders je deur niet meer gaat openkrijgen Stick Out Tongue maar de bovenkant is zogoed als 1 stuk... ook in de bochten enzo, daarom dat hij wat loskomt. Maar ik heb vandaag nog eens gekeken en goed aangedrukt en hij blijft nu wel iets beter zitten dus ik ga nog ff wachten om hem eraf te halen. de hoek bij de spiegel is inderdaad een lastig stuk omdat het zo een scherpe hoek is dus daar moet je ff puzzelen... op de foto's zie je het wel een beetje hoe ik het heb gedaan.
ik gebruik een strip van 9mm breed. De dikte weet ik niet juist maar het is niet zo dik en de prijs was iets van een 13 euro voor 5m denk ik.

hier is een album waar je het beter ziet:
http://imageshack.us/g/6/img00671j.jpg/
 
Net wat foto's van mn lijsten genomen (zie mijn topic)
Laat ons zeggen dat het op zn minst een challenge is :shock:
Verder denk ik breder te gaan dan 9mm, als je mn lijsten ziet begrijp je waarom ;)

Grtz
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!