Raamantenne, ervaringen en waar te koop?

Maik

Voormalig Admin
Forummers,

Sinds enige tijd rij ik al zonder dakantenne. Ik heb de spriet vervangen voor een navi dummy, maarja nu geen ontvangst meer (logisch) Nu heb ik het een en ander gelezen maar ik heb nog niet gelezen welke raamantenne nou goed is.

Tips? Ik hoor het graag!

Maik waarom rij jij in hemelsnaam met een dummy rond?
Wij gebruiken van die plak antennes best wel veel opt werk.
Simpele dingen die hun werk goed doen(zijn ook versterkt via de radio)
Die zijn bij ons op het industrieterein bij elke trekker boer te krijge.
Dus denk dat je gewoon ff langs de automaterialen zaak moet!

heb zo raam antenne ook rendement bij een polo 6r? ik heb een eigen pioneer radio erin zitten, en het radio ontvangst is dermate slecht! er zit al een versterker tussen(achter de radio) maar weinig verschil! en mn pa heeft een fabrieksaf polo radio erin, en die rijdt overal vrolijk rond met radio aan.. en ontvangst!

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!