R32 17" Update pics ! Noel zijn Polo 9n3

Re: Update Grill ! Noel zijn Polo 9n3

Mooie polo!, staat goed die grill, vind het beter staan als met rode lijn, mooi effect! En tja GTI logo verschillen de meningen over denk ik... Eerlijk gezegd vind ik dat ook niet super staan op een niet GTI :oops: maar doe wat je wilt doen! meningen/smaak verschillen! ;)
 
Re: Update Grill ! Noel zijn Polo 9n3

zou het zeker toch eens overwegen om mistlampen op ebay te kopen. Vind je soms wel wat tussen hoor. Of eventueel drl op de plaats van je mistlampen zoals ik nu heb. Je moet gwn goed kijken naar de maten e.d.
 
Jup AP zat ik ook aan te denken inderdaad maar het staat m wel erg goed ! hij kan ook iets hoger natuurlijk ( voordeel van een schroefset )

( btw. hoe verander je het onderwerp ? )
 
Bedankt voor de reacties vind deze kleur ook zeer goed passen

Nog wat betere foto's omdat het kan:





Grote voorbeeld imo zeer mooie polo:


Iemand ervaring met zo laag mogelijk gaan met een schroefset ? Auto zit vaak vol 3 mensen achter 2 voor + subwoofer a 25/30 kg ligt achterin ?
ps. GTI logo wordt nog vervangen waarschijnlijk R-line van de polo 6R ! Velgen wil ik net als op de laatste foto ook in kleur Gunmetal laten coaten als ze lelijk worden.

Gr Noel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja bumpstops steken als je niet wil dat je gewoon gaat schuren met je wielen in je kassen... Nu let wel dit rijd enorm hard en oncomfortabel, maar als je met 5 man wil rijden is dit onvermijdelijk. Dat voorbeeld dat je geeft staat natuurlijk wel op 18" + 195/40 of 205/35 gok ik, en met een KW schroefset geraak je makkelijk zo laag als deze, maar dan wordt je auto wel een 2zit tenzij je bumpstops steekt.. mijne staat nu even laag als deze(aan de uitsparing tussen band en kas te zien), maar ik heb natuurlijk dikkere banden en 17" :)
 
Afhankelijk van welke bandenmaat je hebt. 205/40 ga je niet zo laag op kunnen, schuurt redelijk snel in de kassen. Met een 195/40 heb je dat probleem niet.
Zoals ie op mijn schermafbeelding hangt ben ik met 5pers + bijhorende bagage naar Parijs gereden en terug, nooit één schuur geluidje gehoord. Buiten dan mijn stalen bodemplaat als ik over een drempel moest. :mrgreen:
1 probleem ga je wel hebben: cardan die klopt tegen de stabilisatorstang. Daar zit ik ook mee.

Oplossing: 1- Hoger gaan
2- Bumpstops steken (bye bye laatste comfort)
3- Ermee leren leven en niet te snel bochten naar links pakken (rechtse cardan vormt het probleem)
4- Cardan laten aanpassen
5- Kortere tussenstukken van de stabi steken (Effectief? Geen idee sommigen zeggen van wel, anderen zeggen van niet.)

Ik heb een combinatie van 1 & 3 gedaan. Schroefkit een cm hoger gedraaid en het was al veel minder. Nu heb ik +- 2 vingers tussen cardan & stabilisatorstang.
 
@webcrtor is idd 18" banden weet ik niet maar dan ga ik denk ik alleen bumpstops achter doen.
@ibifaho wat je zegt was ik al bang voor 195/40 was op bij mijn bandenboer en de velgenleverancier zei dat dat echt niet kon op deze velgen :s wat onzin is natuurlijk maar kan sneller kapot en minder comfort dat snap ik maar t i handiger ivm verlagen heb nu 205/40 bedankt voor de tips bumpstops en iets hoger lijkt mij the way to go en de bandjes natuurlijk, hoe staat t met de ruggen van je passagiers ?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!