R32 17" Update pics ! Noel zijn Polo 9n3

@ibifaho wat je zegt was ik al bang voor 195/40 was op bij mijn bandenboer en de velgenleverancier zei dat dat echt niet kon op deze velgen :s wat onzin is natuurlijk maar kan sneller kapot en minder comfort dat snap ik maar t i handiger ivm verlagen heb nu 205/40 bedankt voor de tips bumpstops en iets hoger lijkt mij the way to go en de bandjes natuurlijk, hoe staat t met de ruggen van je passagiers ?

Zolang ik de putten wat kan ontwijken (wat in België haast onmogelijk is) hoor ik niemand klagen eigl. :mrgreen:
Het enige nadeel wat ik zie aan zo laag te rijden is ondergrondse parkings. Sommige parkings is de inrij redelijk stijl, dan schuur je zwaar over de grond.

1 tip ook als je zo laag gaat: doe die plastieke bodemplaat weg, die komt zoiso al veeeel te laag. Ik heb on de mijne een stalen plaat steken +- een vinger afstand van de carter. Dus ik kan met gerust hart over de grond schuren.
 
knappe polo man, mijn bodemplaat ook rij nu nog met een fk schroefset maar bij een putdeksel gaat mijn bodemplaat al schuren.
binnekort maar is een laten maken van staal ofzo.
 
ziet er goed uit die velgen.
kw variant 1 verlagingsschroefset is wel aan te raden hoor.
is knijter hard.
enkelt achter zal je zonder stelpotje moeten rijden om zo laag als op bovenstaande foto te kunnen.
ik rijd met stelpotje op zn laagst blijft er 2 cm ongeveer boven de band over,
3mensen achter in, aanhangwagen volgeladen met zooi,
of een fietsendrager achterop maakt allemaal niet uit.
auto loopt niet aan.
zakt ook net niks zo stug is het.
inveren doet het niet echt.
je kan bij mij je volle 80 kg op een hoek drukken,
dan zie je net niks gebeuren.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!