R-line ondergrill

Hallo,

Ik was benieuwd of de ondergrill van een R-line in mijn standaard bumper past, en of iemand weet waar ik zo eentje zou kunnen kopen. Zelfs een monteur van de VW dealer kon mij hier geen antwoord op geven, omdat hij het niet zeker wist.

Alle hulp is welkom

Alvast bedankt!
 
Hallo DannyPolo6R,

Ik heb pas de ondergrill van mijn R-line vervangen door een GTI ondergrill. Dus ik heb deze R-line ondergrill over. Indien je wilt kun je hem komen passen en evt. overnemen. De ondergrill is 2 maanden oud (min auto is op 11-10- 2013 uitgeleverd). Ik hoor het wel.

Groetjes
 
Hallo Braboos,

Als een GTI ondergrill moeiteloos in jou R-line bumper past, lijkt het mij dat die R-line ondergrill gwn in mijn bumper past toch? Want een GTI ondergrill past ook gwn in mijn bumper... maar misschien is passen toch het beste haha! Woon jij in de buurt van Amsterdam? En wat vraag je voor de grill?

Ik hoor het graag!

Groetjess
 
Hoi Braboos,

Heb je toevallig al een mooie foto van het eind resultaat? Van de onder en boven grill GTI. Op jouw polo r-line

Groetjes

Hallo DannyPolo6R,

Ik heb pas de ondergrill van mijn R-line vervangen door een GTI ondergrill. Dus ik heb deze R-line ondergrill over. Indien je wilt kun je hem komen passen en evt. overnemen. De ondergrill is 2 maanden oud (min auto is op 11-10- 2013 uitgeleverd). Ik hoor het wel.

Groetjes
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!