R-line :: 2012 Volkswagen 6R

Hallo Polo People!
Zal me even voorstellen... Mijn naam is Hans en ik kom uit het noorden van het land. Na een paar jaar in een Mini Cooper te hebben gestuurd was ik toe aan een iets grotere auto en heb ik maar een nieuwe Polo besteld omdat die er zo lekker strak uitziet. De specs kun je terug vinden. Voorwaarde voor de aanschaf van een nieuwe auto was dat het vermogen minimaal hetzelfde moest zijn als van de Mini Cooper. Vandaar dat het de 105pk versie is geworden. Een GTI vond ik te duur en met de 105pk versie kun je ook lekker meekomen in het verkeer. Foto's heb ik nog niet maar mijn Polo komt er zo uit te zien;

oynh996mnhyl.jpg


Reden dat ik me hier heb aangemeld is dat ik graag zoveel mogelijk info over dit model lees. Het wordt mijn eerste Polo dus vandaar...
Ik heb trouwens ook nog een Transporter GP5 in de kleur candy wit met alle opties die ik voor m'n werk nodig heb. Aangezien die auto zo goed bevalt heb ik ook maar een Polo besteld bij dezelfde dealer zodat ik niet altijd met de bus op pad hoef.
 
Welkom op het forum, en alvast veel plezier en veilige km's toegewenst met je bestelde Polo! Wanneer mag je naar verwachting de Polo op gaan halen?
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
@ deMercer, ik mag nog 7 weken wachten, dan zijn de beloofde 10 weken voorbij.
@ Djaggo, ik heb voorlopig geen wensen. Ik heb namelijk ook nog een derde auto waar ik al m'n centen insteek, een 40 jaar oude BMW, helemaal origineel zoals ie ooit uit de fabriek rolde.
 
In ieder geval alvast veel plezier ermee en veel succes met wachten!
Is het trouwens een 3 deurs? Die op de foto lijkt er wel eentje. Je ziet ze namelijk niet veel maar persoonlijk vind ik het wel een stuk mooier :)
 
@ deMercer, ik mag nog 7 weken wachten, dan zijn de beloofde 10 weken voorbij.
@ Djaggo, ik heb voorlopig geen wensen. Ik heb namelijk ook nog een derde auto waar ik al m'n centen insteek, een 40 jaar oude BMW, helemaal origineel zoals ie ooit uit de fabriek rolde.

Zelfs niet een beetje verlagen? Ben ook wel nieuwsgierig naar die bmw enige foto´s?
 
@ FireFly, het wordt een 5 deurs. Zo dus, maar dan zonder schuifdak:

polo.jpg


@ Djaggo, verlagen doe ik niet. De Mini Cooper had het sportpakket+ van Mini en ik werd helemaal gek van de verkeersdrempels en het gestuiter op de klinkerwegen hier in de regio.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is het trouwens een 3 deurs? Die op de foto lijkt er wel eentje. Je ziet ze namelijk niet veel maar persoonlijk vind ik het wel een stuk mooier :)

Laatst was ik even bij de VW-dealer, en in een artikel uit (ik meen) AutoVisie stond dat van alle verkochte Polo's dit jaar slechts 6% driedeurs is, de rest is dus vijfdeurs! Dat je ze niet vaak ziet, kan dus goed kloppen :mrgreen:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Het is zo te zien peppergrey. Het staat ook zo in zijn garage.
Foto is waarschijnlijk met een Samsung smart mobieltje genomen gezien de rode vlek in het midden.
Hebben bijna alle Samsungs last van zo ver ik weet.
Eindelijk heb jij je Polo en ik wens je heel veel rijplezier toe.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!