R bumperts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zoals wel meerdere hier was ik op zoek naar een setje R-line plastiek;

- Voorbumper, geen sproeiers geen pdc
- Achterbumper, wel pdc
- Skirts
- Kleur is uni wit, maar wordt ws toch gespoten
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
je zal de onderdelen overal los moeten verzamelen. in 1 geheel is het onvindbaar.
Ja alles zal idd wel apart worden. Heb er gelukkig geen haast bij, dat scheelt. Gaat in de eerste instantie om een voorbumper, achter vind ik de gti bumper minstes net zo mooi dus daar nog wat twijfels bij..

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
Ja alles zal idd wel apart worden. Heb er gelukkig geen haast bij, dat scheelt. Gaat in de eerste instantie om een voorbumper, achter vind ik de gti bumper minstes net zo mooi dus daar nog wat twijfels bij..

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Hou er rekening mee R-line bumpers liggen "lager" dan Gti bumpers.
Puur voor het aanzicht verder maakt het niet uit.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Hou er rekening mee R-line bumpers liggen "lager" dan Gti bumpers.
Puur voor het aanzicht verder maakt het niet uit.
Klopt thnx! Maar zal geen cenimeters zijn gok ik?
Heb inmiddels de skirts en achterbumper in handen, evenals zwarte hemel. Alleen de voorbumper dus nog.

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
Inmiddels van alles voorzien, maar nieuw setje mistlamprooster zou hem niet misstaan evenals een 6c grill. Zal hier een nieuw zoekertje voor aanmaken dus hier mag een slotje op,
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!